واکنش خواننده‌ی آمریکایی به سرویس غیرفعال ایکس باکس لایو

۳۰ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایکس باکس لایو

 یکی از خواننده‌های مشهور آمریکایی صبرش را در مقابل غیرفعال شدن سرویس ایکس باکس لایو از دست داد و اعتراض‌اش را به اینستاگرام برد.

او یک ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای در اینستاگرام پست کرد.

سرویس ایکس باکس لایو مایکروسافت شب گذشته به مدت چند ساعت غیرفعال شده بود. به خاطر این مشکل، گیمرهای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس‌ باکس ۳۶۰ در سراسر جهان نمی‌توانستند آنلاین بازی کنند و به گروه‌ها و دوستان‌شان برای بازی ملحق شوند. این شرکت، مدتی پس از اولین گزارش‌ها، مشکل پیش آمده را تایید کرد. مسوولان مایکروسافت در اکانت پشتیبانی توییتر این شرکت خبر دادند که مهندسان مشغول بررسی اختلالات پیش آمده در ایکس‌ باکس لایو هستند. مایکروسافت به علت بروز این مشکل اشاره‌ای نکرد، اما گفت که این وضعیت تا چهار ساعت دیگر ادامه خواهد داشت.

کاربران ایکس باکس از عدم دسترسی به این سرویس عصبانی شدند و واکنش‌هایشان را به شبکه‌های اجتماعی بردند. در میان آنها یک خواننده‌ی مشهور هم دیده شده که اعتراض‌اش را به اینستاگرام برد. او یک ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای پست کرد و در آن از مایکروسافت خواست قبل از اینکه به پلی‌استیشن کوچ کند، ایکس باکس لایو را درست کند. نکته‌ی جالب اینکه او جمله‌ای هم خطاب به بیل گیتس گفته در حالی که بیل گیتس تقریبا هیچ نقشی در مدیریت بخش سرگرمی مایکروسافت ندارد.

البته این ستاره‌ی مشهور از سابقه‌ی بد شبکه‌ی پلی‌استیشن (PSN) خبر ندارد. در ماه چند بار این شبکه به دلایل مختلف غیر فعال می‌شود. قبلا هم هکرها توانسته بودند به آن نفوذ کنند که به دنبال آن کاربران پلی‌استیشن تا یک ماه نمی‌توانستند از این سرویس استفاده کنند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. آلفا

    اسنوپ داگ بود اون خواننده

    1. Mohsen

      دمت گرم!خیلی کنجکاو بودم ببینم کی بوده !!

  2. امیر کریمی نیا

    سرویس آنلاین مایکروسافت همیشه یک سر و گردن بهتر از پی اس ان بوده و هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه