لیست احتمالی گوشی‌های سامسونگ که به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند، منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل مدتی پیش اندروید ۶.۰ را برای دستگاه‌های نکسوس عرضه کرد. شرکت‌های دیگر از جمله سامسونگ هم در حال آماده‌سازی این سیستم‌عامل برای گوشی‌های مختلف خودشان هستند. البته سامسونگ با سرعت زیاد این کار را انجام نمی‌دهد، اما مشخص شده که تا مدتی دیگر اندروید مارشمالو را برای برخی از محصولات خودش عرضه می‌کند.

به‌احتمال زیاد سامسونگ اندروید ۶.۰ را برای گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج پلاس، گلکسی نوت ۵، گلکسی نوت ۴ و گلکسی S5 عرضه خواهد کرد.

به‌تازگی سایت SamMobile اطلاعاتی را منتشر کرده که در آن به گوشی‌هایی که اندروید ۶.۰ را دریافت می‌کنند، اشاره شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آزمایش این سیستم‌عامل روی برخی از محصولاتش است. البته اطلاعات منتشر شده هنوز تایید نشده‌اند و این شرکت کره‌ای به صورت رسمی لیست گوشی‌هایی که به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند را منتشر نکرده است. در ادامه می‌توانید لیست احتمالی به‌روزرسان اندروید ۶.۰ برای گوشی‌های سامسونگ را مشاهده کنید:

Samsung Galaxy Phone Android 6 marshmallow

همان‌طور که مشاهده کردید، گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی نوت ۵ به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی خواهند شد. در این لیست نام گوشی گلکسی نوت ۴، گلکسی نوت اج و گلکسی S5 هم که سال گذشته راهی بازار شده بودند، دیده می‌شود. حتی به‌نظر می‌رسد که سامسونگ اندروید ۶.۰ را برای گوشی گلکسی S5 Neo هم عرضه کند.
با توجه به لیست منتشر شده، سامسونگ اندروید مارشمالو را برای گوشی‌هایی که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار کرده بود، عرضه نمی‌کند. درحالی که هنوز تاریخ عرضه این سیستم‌عامل برای گوشی‌های سامسونگ مشخص نشده، امیدواریم به‌زودی شاهد منتشر شدن آن باشیم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۰ دیدگاه
  1. Avatar فاطمه

    سلامم برای همه سریا a j s e اپدیت اندروید ۶ اومده ایا برای گرند پرایم g531hهم میاد اندروید ۶ ؟؟؟

  2. Avatar محمدرضا

    من گوشی j7دارم اندروید رو بردم بالا دیگه گوشی بالا نیومد مجبور شدم فاش کنم و هرچی اطلاعات داشتم پاک شد اول اندروید رو خوب کنید بعد بزارید در دسترس.

  3. Avatar علی

    سلام ببخشید اندرید۶ برای گلکسی j3.2016میاد؟؟لطفااگه میشه زود جواب بدین بهم با تشکر

  4. Avatar Morid

    سلام.بچه ها اپدیت برای j7 سری ۳g میاد؟

    1. Avatar علی

      اره اومده آپریدتش کن ۶ میشه

  5. Avatar آلفا

    سلام همه سایت ها نوشتن برای آلفا هم اندروید۶ منتشر میشه اما شما نزدید میخوام بدونم میاد یا نه؟

  6. Avatar مرضیه

    سلام من گوشی سامسونگ مدل j7 دارم میتونم اندرویدشو بروز کنم به نسخه ۶ رو گوشیم جواب میده ؟بذاریید نسخه بروزشو

  7. Avatar ارشیا

    آقا j7 اندروید۶.۰ رو دریافت میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه