انفجار یکی از مدل‌های مثلا سالم Galaxy Note 7

۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یک ماه پیش بود که از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد گوشی‌های‌شان را برای تعویض، به این شرکت برگردانند. در آن زمان، این پرچم‌دار سامسونگ هنوز در چین عرضه نشده بود. مدل‌های چینی Galaxy Note 7 از باتری‌های شرکت Amperex استفاده می‌کند و باتری‌های ساخته‌ی خود سامسونگ را ندارد؛ در نتیجه تصور می‌شد این مدل‌ها، سالم باشد. قرار شد تمام مدل‌های تعویض شده‌ی Galaxy Note 7 از باتری Amperex استفاده کنند. موضوع این جاست که انتظار داشتیم دیگر مدل‌های جدید، مشکل باتری نداشته باشند، اما اخیرا یک Galaxy Note 7 چینی هم منفجر شده است.

جعبه‌هایی که یک مربع سیاه رنگ در پایین خود داشتند، سالم بودند. گوشی Hui Renjie هم چنین نشانگری را روی جعبه‌اش دارد.

طبق ادعای Hui Renjie، یکی از خریداران گلکسی نوت ۷ در چین، گوشی او در روز دوشنبه، یعنی دو روز پیش به دست‌اش می‌رسد و پس از کمی کار کردن، منفجر می‌شود. انفجار گلکسی نوت ۷، به دو انگشت این چینی و مک‌بوک او صدمه وارد کرده است.

این خریدار گلکسی نوت ۷ می‌گوید که یکی از مسوولان سامسونگ به سراغ‌اش می‌آید و از او می‌خواهد تا گوشی را تحویل دهد، اما او زیر بار نمی‌رود؛ طوری که می‌خواهد این موضوع را تا حد ممکن، رسانه‌ای کند.

تصاویر زیر، مربوط به گوشی و مک‌بوک Hui Renjie هستند و از سوی خبرگزاری CNN منتشر شده‌اند.

نکته‌ی جالب این جاست که طبق گزارش‌ها، جعبه‌هایی که یک مربع سیاه رنگ در پایین خود داشتند، سالم بودند. گوشی Hui Renjie هم چنین نشانگری را روی جعبه‌اش دارد.

note-7-and-macbook Note-7-and-packaging

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۶ دیدگاه
  1. شاهین

    شایعه ست همش
    از کجا معلوم نوت ۷ ناسالم برنداشته بعد بگه من مدل سالم خریدم؟
    از طرفی تو سایت سامسونگ علامت s روی جعبست، اون مربع مشکی رو نصف جعبه های سامسونگ دارند!
    چشم ندارن ببینن سامسونگ داره پیش میره و همه رو له میکنه

    1. محمود

      اون مربع مشکی نشانگر رنگ گوشی داخل جعبه هست شکا درست میفرمایید

  2. MeHDi

    من شماره IMEI این گوشی رو سرچ کردم در سایت سامسونگ و متاسفانه جز سری سالم بود . با وجود اینکه از طرفداران سامسونگ هستم ، واقعا متاسف شدم و تنها چیزی که به ذهنم رسید که خودم رو توجیه کنم این بود که جعبه گوشی متعلق به این گوشی نبوده ، امیدوارم که اینطور بوده باشه …

    1. محمود

      دوست عزیز شما لیبل رو نگاه کن آیا لیبل چسبانده شده توسط یک شرکت انقدر ورم کرده و بی نظمه؟ با یک سرچ ساده در گوگل ایمیج می توانید تصاویر لیبل های واقعی گوشی های تعویض شده رو ببینید کلا با این فرق داره شمایلش…
      شاید براتون سوال پیش بیاد که پس چرا در سایت سالم اعلام میکند!؟
      ۲ دلیل میتوانم برای این کار بیاورم
      ۱- این لیبل میتواند کاملا ساختگی باشد حال چگونه؟ میتوان IMEI یک گوشی سالم و تعویض شده را کپی گرفت و از نو به شکل پرینت روی یک جعبه ی مشکل دار چسباند. پرینتر هم که در حال حاضر در تمام خانه ها موجود است طرفداران رقیب سامسونگ هم که هر گونه هزینه ای حاضرند بکنند چون تامین مالی میشوند.
      ۲- مشکل از سایت سامسونگ هست که شما در آن چک کردید چه مشکلی؟ اینکه متاسفانه سایت سامسونگ در اطلاعات خود فقط گوشی های خراب رو وارد کرده و هر IMEI جز گوشی خراب رو سرچ کنید سالم اعلام میکنه من چند IMEI متعلق به گوشی S7 edge رو امتحان کردم برای من هم به اشتباه سالم اعلام کرد در حالی که قراره اون سایت اطلاع رسانی فقط برای نوت ۷ داشته باشد.

  3. علی

    من هیچی در باره ی صحت این خبر نمیدونم ولی اگه چند لحظه خودتونو جای رقبای سامسونگ بذارین متوجه میشین که بهترین کار برای ضریه زدن به سامسونگ اینه که یکی از گوشی های سیفشو منفجر کنن(کار سختی هم نیست هر گوشی ای رو برای مدتی در دمای خیلی بالا قرار بدین حتی اگه خاموش هم باشه منفجر میشه ) این هم که اون شخص گوشی رو تحویل نداده میتونه به همین دلیل باشه چون قطعا به محض ترکیدن نوت که سامسونگ نیومده گوشی رو ازش بگیره قطعا قبلشم به اندازه ی کافی فرصت برای رسانه ای کردن داشته اما اگه گوشی رو به سامسونگ میداد مشخص میشد که خراب کاری بوده بنا بر این هنوز برای نتیجه گیری زوده البته همه ی اینا هم احتماله و ممکنه واقعا هم ترکیده باشه بنا بر این پیشنهاد میکنم کمی صبر کنید تا کمی حقایق بیشتر معلوم بشه.

  4. محمد زمان

    این شما و نام های جدید شرکت سامسونگ (سامبومممممممممممممممم-سامی ترووووووور-سامبنگ-ساعش-سامجار )با بمب های دست سازی چون نوت ۷ و اس۷ ادج….ناگفته نماند من خودم بعد از الجی تنها گوشی های مد نظرم سامسونگ ازتون کمک میخوام بنظرتون الان گلکسی ای ۸ بگیرم یا صبر کنم

    1. Mehdi

      عجیبه واقعا . .. من IMEI رو چک کردم , سالم بود . از سامسونگ انتظار نداشتم واقعا

  5. افشین

    هم اپل خراب کرد هم سامسونگ
    این وسط فقط xz و v20 میمونه امیدوارم اونا مشکلی نداشته باشن تا از این موقعیت حداکثر استفاده رو بکنن

  6. ترفدار سونی

    من که از اول سامسونگی نبودم ولی وجدانن جون خودتون مهم تره یا یه گوشی که باید دو میلیون خورده ای یا سه میلیون حالا دقیقشو نمیدنم براش بدید جون من سامسونگیا یه بارم سونی رو امتحان کنید حداقلش نمیترکه تازه z5 p خیللی از نوت هفت بیشتر به قیمتش می ارزه (از نظر من) به هر حال موظب خود باشید 🙂

  7. Erfan

    برای اینکه بفهمید یه خوشمزه بازی بوده: اولا برید به Samsung.com/note7recall و اونجا IME این گوشیو بزنید. ببینید جواب چی میده(اصلا این گوشی رو نداره????????????). ثانیا، به سایت Samsung.com مراجعه کنید(بخش فارسی) اولین خبری که میبینید مختص به نوت ۷ هست. میبینید که تنها راه تشخیص سالم بودن این مدل گوشی باتری سبز در نوار اعلانات، صفحه همیشه روشن و با نگه داشتن دکمه پاور گوشی به مدت دوثانیه درصد باتری نشان داده میشه.تازه اگر قرار باشه علامتی روی جعبه باشه یه حرف S به رنگ آبی به معنی Safe(امن) وجود داره نه یه مربع سیاه که روی اس۷ منم هست! لطفا الکی برای سامسونگ ادعای بیهوده نداشته باشید.

    1. سام

      شما مسئولیت جان و مال مردم رو میپذیری؟

      1. ح.م

        چه ربطی داره خب راست میگه دیگه این مربع سیاه رو اس ۷ هم هست

    2. مرجان

      در وهله ی اول کامنتت جالب بود. در جا رفتم توی سایت سامسونگ و شماره ی دستگاه رو دادم. اونی که میگی این گوشی موجود نیست اشتباهه! میگه اسم دستگاه شما در لیست گوشی های مشکل دار نیست و شامل این ریکال نمیشه. با توجه به این که روی مک بوک ترکیده نمیشه بگیم توی ماکروفر گذاشته. اما در مورد علامت روی جعبه درسته. واقعا دیگه گند این قضیه برای کسانی که میخواستن این گوشی رو بگیرن (مثل من) داره یه جورایی غیرقابل چشم پوشی میشه. من عاااااااااااااااشق این گوشی بودم. یک ساله منتظرشم. وقتی اومد و مشکل داشت باز منتظر سالم هاش شدم…. اما در نهایت آیا واقعاً به ریسکش می ارزه؟ نمیدونم! از اس ۷ اج خوشم نمیاد به خاطر این که قلم نداره. برای من قلم مهمه. از طرفداران آیفون هم نیستم چون با رابط کاربریش مشکل دارم. میدونم هنگ نمیکنه اما برای من جذاب نیست. سونی داشتم اما واقعاً کسل کننده سا بعد از مدتی دیگه هیچی نداره برای پیشرفت برای کار برای بدوگی خودش چیزی نداره! htc و هواوی و هر برند دیگه ای رو هم که بگین پرچم دارشو داشتم. در کل گندی که سامسونگ زده باعث شده طرفدارای پر و پا قرصش از اینجا رونده و از اونجا مونده بشن. فکر کنم در نهایت همون یه نوت ۵ یا نوت اج بگیرم تا نوت ۸ بیاد شااااااااید دوباره اطمینانم جلب بشه

    3. حسین

      اون مربع سیاه رنگ گوشی هست منم موافقم ولی باید مطمئن شد بهرحال نوت ۷ قبل از اینکه بدست مردم برسه فروشنده های معتبری مثل دیجیکالا باید زحمت بررسی اونو بکشن که خدایی نکرده آبرو ریزی نشه من خودمم پیش خرید کرده بودم البته اصلا پشیمون نیستم بخصوص که یک هدیه ارزشمند و تخفیف ۵۰ تومنی گیرم اومد ولی چون برای دوستم خرید میکنم امیدوارم مشکلی پیش نیاد.

    4. مبینا

      افرین

  8. Kamy

    خیلی خوبه که گوشیشو نداد و رسانه ای کرد این مطلب. وگرنه سامسونگ دوباره میومد تبلیغاتش رو شروع میکرد .در نهایت باید بگم حق سامسونگ بدتر از ایناس چون صبح تا شب داشت ویدیو میذاشت و مسخره میکرد بقیرو ولی الان خودش به سوژه تبدیل شده

  9. ایمان

    دوستان سریع داغ نکنید !
    “”””احتمال””””
    پاپوش رقبا برای برند سامسونگ و یا هر شرکت بزرگی دیگه ای وجود داره
    احتمال!

  10. سالار

    “این خریدار گلکسی نوت ۷ می‌گوید که یکی از مسوولان سامسونگ به سراغ‌اش می‌آید و از او می‌خواهد تا گوشی را تحویل دهد، اما او زیر بار نمی‌رود؛ طوری که می‌خواهد این موضوع را تا حد ممکن، رسانه‌ای کند.”

    این افتخاره؟ هان؟ این احترامه؟

    خوبه یارو سربه نیس نکردند

  11. سام

    علی جوادی :

    سلام من نوت ۷ گرفتم خیلی خوبه قلم کاربردی داره برای …………..بومممممممممممممممممممممم

    وقتی اپل میگه قلم برای تاچ صفحه کوچیک به درد نمیخوره
    سخت افزار امریکایی بهتره و سامسونگ رو بذاریم کنار و …
    باطری اورجینال ثابت بدون قالبیت تعویض و ماندگاری بهتره تا و…
    حافظه و مموری ثابت بدون تعویض بهتره تا….

    یک چیزی هست دیگه

    فرق چین و کره رو با امریکا و ژاپن بهتر درک کنیم

    1. بابک رجبی

      با تکنولوژی کره دیگه شوخی نکنید … من افتخار میکنم که همون جنس کره ای دستم میگرم تا اپل آمریکایی که اصلا ایران رو کشور به حساب نمیاره…
      به اپل هم برچسب آمریکایی بودن نزنید چون همه چیزش چینیه
      و نمیدونم شاید فکر میکنید باتری سامسونگ قابل تعویضه؟؟؟؟ اگه سخت افزار آمریکایی بهتره، باید به عرضتون برسونم که سخت افزار کره ای اگزینوس از اسنپدراگن قوی تره… حد اقل سامسونگ جیگرشو داره که تو تولید تراشه خود کفا باشه نه اینکه مثل اپل همه چیزو از اینو اون تیغ بزنه… آره وقتی اپل میگه قلم برای صفحه کوچیک بدرد نمیخوره نتیجش یک قلم شارژی آویزان از تبلت میشه که نه ارگونومی SPEN رو داره نه کارایی اون رو… و همین قلم برای تبلت رو هم اپل از سامسونگ کپی برداری کرد الکی فکر نکنید ابداع خودش بوده و نمایشگر نوت ۷ رو بهش نمیگن کوچیک. کسانی که با اس پن کار کردن کاراییشو درک میکنند پس بهتره اپل که فکر میکنه از دماغ فیل افتاده و هرکاری میکنه فکر میکنه درسته رو فراموش کنیم. این رو هم بگم اینکه شما یک گوشی رو بخری که اگه حافظش کم اومد بتونی بازم بهش اضافه کنی ؛ حالا اومدیم و حافظه آیفون تموم شد ؛ چی کار کنیم؟؟ خب باید برنامه ها و مدیا مون رو پاک کنیم تا جا باز بشه!!! از طرفی، دیگه نباید خرج هنگفتی رو برای خریدن گوشی با حافظه بالاتر کنیم و میشه با هزینه کم کار حافظه خرید….
      موفق باشید

  12. LEWIS

    به ما چه
    خب آیفون های مثلا سالم هم میترکن مگه غیر اینه؟
    والا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه