اولین اطلاعات از گوشی LG G4 Pro منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که بسیاری از شرکت‌ها گوشی‌های پرچم‌دار خودشان را راهی بازار کرده‌اند، مدل‌هایی هم تحت عنوان پلاس یا پرو عرضه می‌کنند که همانند گوشی‌های پرچم‌دار یک محصول قدرتمند به حساب می‌آیند. شرکت ال‌جی که با گوشی G4 سرو صدای زیادی به راه انداخت، در حال ساخت گوشی دیگری به نام G4 Pro است.

گوشی G4 Pro از ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی بهره می‌برد و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

در چند ماه گذشته شایعه‌های زیادی درباره گوشی G4 Pro منتشر شده بود. به‌تازگی اولین اطلاعات سخت افزاری این محصول در بنچمارک GFX قرار گرفته است. در حالی که هنوز نمی‌توان به این اطلاعات اعتماد کرد، کم پیش می‌آید که اطلاعات سایت GFX اشتباه باشند.
در این اطلاعات گفته شده که گوشی G4 Pro با شماره مدل H900 در حال ساخت است. صفحه نمایش آن هم ۵٫۷ است که بزرگ‌تر از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی گوشی G4 به‌شمار می‌رود. همچنین رم آن هم ۴ گیگابایت است که این میزان در گوشی G4 سه گیگابایت بود. به نظر می‌رسد که ال‌جی این محصول را با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت راهی بازار کند. یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی آن قرار گرفته و مشخص نیست که چرا ال‌جی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای این محصول استفاده نکرده است.
یک دوربین ۱۵ مگاپیکسلی درپشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی G4 Pro دیده خواهد شد. کیفیت دوربین‌های این گوشی در مقایسه با G4 کاهش پیدا کرده است. گوشی G4 یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی داشت. البته دوربین G4 Pro می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند.

مدتی پیش شایعه جدیدی درباره گوشی V10 شرکت ال‌جی منتشر شده بود. محصولی که دو صفحه نمایش داشت و به نظر می‌رسد همراه با گوشی G4 Pro در تاریخ ۹ مهر ماه معرفی شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه