اولین تصاویر از گوشی لومیا ۵۵۰ به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه‌های زیادی درباره دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL منتشر شده است. گوشی‌هایی که مایکروسافت قصد دارد آن‌ها را با سیستم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار کند. به‌تازگی تصاویری از یک گوشی جدید منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به لومیا ۵۵۰ باشند.

گوشی لومیا ۵۵۰ از یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.

به احتمال زیاد مایکروسافت قصد دارد در کنار معرفی گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL گوشی دیگری به نام لومیا ۵۵۰ را هم به نمایش دربیاورد. براساس گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود، این گوشی یک محصول پایین‌رده به حساب می‌آید. به‌تازگی تصاویری از این محصول منتشر شده که برای ارسال به خبرگزاری‌ها در نظر گرفته شده بودند. با توجه به این تصاویر مشخص شد که این گوشی در رنگ‌های سیاه، آبی، سفید و قرمز راهی بازار خواهد شد. از نظر ظاهری این محصول تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی سری لومیا ندارد. به احتمال زیاد لومیا ۵۵۰ جایگزین گوشی لومیا ۵۴۰ خواهد شد.

این گوشی یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد داشت. همچنین از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۲۱۰ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته، برای این گوشی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین جلوی ۱٫۲ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان به وسیله کارت حافظه این میزان را افزایش داد. لومیا ۵۵۰ در مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت راهی بازار خواهد شد.

به احتمال زیاد گوشی لومیا ۵۵۰ در مهر ماه راهی بازار می‌شود و سیستم عامل ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل هم برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

lumia550-2 main-lumia550-2 main-lumia550-3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه