اولین تصاویر از نمونه اولیه آیفون ۷ پلاس یا پرو را ببینید

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات و تصاویر به شکل توقف‌ناپذیری درباره آیفون‌های جدید شرکت اپل ادامه دارند. پس از انتشار تصاویر مختلف از آیفون ۷ در این روزها، امروز عکسی از آیفون ۷ پرو منتشر شده است.

عکس‌هایی که امروز منتشر شده‌اند به آیفون ۷ پرو یا آیفون ۷ پلاس مربوط‌اند. هنوز به شکل قطعی نمی‌دانیم در کنار مدل اصلی آیفون ۷ دقیقا چند گوشی دیگر به بازار عرضه خواهد شد اما یکی از این گوشی‌ها به احتمال شبیه به عکس‌هایی هستند که منتشر شده‌اند. این عکس‌ها آیفون ۷ را از زوایایی مختلف نمایش می‌دهند. به نظر می‌رسد با یک گوشی ۵.۵ اینچی با یک حسگر اثر انگشت گرد طرفیم. طرح کناره‌ها و سمت جلویی گوشی هم بسیار آشنا است.

در این عکس دوربین دوتایی آیفون را می‌بینیم که پیشتر هم از آن حرف‌های زیادی به میان آمده بود. خطوط آنتن در کناره‌های بالایی و پایینی گوشی قرار دارند و طراحی آنها نسبت به آیفون ۶ و آیفون ۶s فرق کرده. یکی دیگر از جزییات قابل توجه این عکس سه نقطه در انتهای بخش پشتی بدنه است که یادآور کانکتور لوازم جانبی در آیپد پرو است.

لوگوی اپل در پشت گوشی هم کمی عجیب به نظر می‌رسد، گفته شده که عجیب بودن این لوگو به این دلیل است که با یک نمونه اولیه طرفیم اما شایعه‌ای دیگر می‌گوید لوگوی پشتی نقش چراغ نوتیفیکیشن را بازی می‌کند و برای همین تا حدی با آنچه پیش‌تر دیده‌ایم متفاوت است.

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه