اولین گوشی خالق اندروید در راه است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اندی رابین» (Andy Rubin) خالق سیستم عامل اندروید و یکی از مهندسان سابق گوگل چند وقتی می‌شود که در حال ساخت یک گوشی رده بالا است. محصولی که در رده آیفون، گلکسی اس ۸ و پیکسل قرار میگیرد. این گوشی قرار است با نام Essential راهی بازار شود که نام شرکت جدید اندی رابین هم به حساب می‌آید. امروز مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند روز سه شنبه رسما معرفی خواهد شد.

قبلا شایعه شده بود که این گوشی با سیستم عامل اندروید ساخته می‌شود. البته احتمال دارد که یک مدل شخصی‌سازی شده‌تر از اندروید روی این گوشی نصب شود. به نظر می‌رسد که تلفن همراه هوشمند اندی رابین لبه‌های باریکی خواهد داشت، اما صفحه نمایش خمیده برای آن در نظر گرفته نشده است. در واقع این محصول می‌توان چیزی شبیه به LG G6 باشد.

آخرین شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Essential با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی راهی بازار می‌شود که دقت تصویر ۱۳۱۲ در ۲۵۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار خواهد داشت. قطعا تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی آن قرار گرفته و چهار گیگابایت رم خواهد داشت. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

حالا باید ببینیم که اولین گوشی خالق سیستم عامل اندروید چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. از نظر سخت افزار که این گوشی با محصولات دیگر بازار تفاوتی ندارد و باید ببینیم که از نظر نرم‌افزاری چه چیزهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

منبع: Droid-Life
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه