اپلیکیشن Messages در iOS 10 تغییرات اساسی خواهد داشت

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپلیکیشن Messages

اپلیکیشن Messages طبق چیزی که اپل ساعتی پیش در کنفرانس WWDC 2016 اعلام کرد در iOS 10 با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. این تغییرات شامل پشتیبانی بیشتر از محتوای چندرسانه‌ای، ایموجی‌ها و روش‌های جدیدی برای مشارکت توسعه‌دهندگان در ایجاد عملکردهای جدید خواهد بود.

مهم‌ترین تغییر مربوط به سیستم رسانه‌ای جدیدی است که اجازه می‌دهد بدون ترک کردن iMessage محتوایی نظیر لینک‌های یوتوب یا صفحات وب را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نحوه‌ی نمایش پیام‌ها را با قابلیت جدیدی به نام Bubble Effects تغییر دهید و انیمیشن‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. امکان جالب دیگر به کاربران اجازه می‌دهد کلمات را پس از تایپ کردن پیام به آسانی به ایموجی تبدیل کنند. در این حالت با انتخاب کردن دکمه‌ی ایموجی اپلیکیشن Messages به طور خودکار کلماتی را که امکان جایگزینی با ایموجی دارند با رنگ نارنچی مشخص کرده و تنها کاری که شما باید انجام دهید ضربه زدن روی این کلمات است. نسخه‌ی جدید اپلیکیشن Messages همچنین هم‌زمان با تایپ کردن پیام ایموجی‌های مرتبط را هم پیش بینی خواهد کرد. اندازه‌ی نمایش ایموجی‌ها در نوشته هم سه برابر بزرگتر شده است. تغییراتی کوچک دیگر اپلیکیشن Messages شامل تغییراتی در نوشته‌های دست‌نویس و یک ماژول جدید برای اضافه کردن عکس از دوربین است.

۰۱ - اپلیکیشن Messages

یکی از بزرگترین تغییرات اپلیکیشن Messages امکان یکپارچه شدن عملکردهای اضافی توسعه‌دهندگان مستقل با آن است. یک سیستم برنامه‌نویسی جدی به نام iMessage Apps به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد اپلیکیشن‌های خود را به داکی درون اپلیکیشن Messages اضافه کنند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند از کار ساده‌ای نظیر اضافه کردن استیکر تا عملکردهای بسیار پیچیده‌تری را در بر بگیرند.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sepehr

    تغییرات خوب و راضی کننده ای رو در ios 10 معرفی کرد. بیصبرانه منتظر معرفی iphone بعدی و انتشار عمومی نسخه ۱۰ هستیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه