اپل واچ نتوانسته است جای مچ-بندهای هوشمند را بگیرد

۱۳ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود شش ماهی است که از عرضه‌ی اپل واچ می‌گذرد. با رونمایی از این گجت پوشیدنی جدید اپل، شرکت‌هایی مثل Fitbit که در این زمینه فعالیت می‌کردند، کمی در جای خود جا به جا شدند. درست است که اپل واچ در اصل یک ساعت هوشمند است و شرکت‌هایی مثل Fitbit مچ‌-بندهای هوشمند مخصوص فیتنس می‌سازند، اما ساعت اپل هم کارایی این گجت‌ها را دارد و مطمئنا رقیبی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

شرکت Fitbit در آخرین آمار و ارقامی که از میزان فروش محصولات‌اش ارایه کرده، خبر از افزایش ۱۶۸ درصدی درآمدش داده است.

با این حال، چند وقت پیش که آمار فروش گجت‌های هوشمند را دیدیم، شرکت Fitbit هنوز هم در صدر آن قرار داشت. اپل هم‌زمان با رونمایی از اپل واچ در آبان سال گذشته، فروش مچ-بندهای Fitbit را از روی فروشگاه آنلاین‌اش متوقف کرد. با تمام این اوصاف، مدیرعامل Fitbit اخیرا گفته است که اپل واچ هیچ تاثیری روی فروش محصولات آن‌ها نداشته است.

بر اساس گزارشی که وب‌سایت رسمی Fitbit منتشر کرده است. «جیمز پارک»، مدیر عامل Fitbit درباره‌ی شرکت‌شان می‌گوید: “اپل و Fitbit در دو گوشه‌ی متفاوت بازار قرار دارند و عرضه‌ی اپل واچ تاثیری روی نحوه‌ی کار شرکت‌اش نداشته است.”

fitbit-flex-hero

این حرف بدون پایه و اساس هم زده نشده است. شرکت Fitbit در آخرین آمار و ارقامی که از میزان فروش محصولات‌اش ارایه کرده، خبر از افزایش ۱۶۸ درصدی درآمدش داده است. اگر قیمت ۶۰ تا ۲۵۰ دلاری محصولات Fitbit را در نظر بگیریم و آن را با درآمد ۴۰۹ میلیون دلاری این شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۵ مقایسه کنیم، می‌توانیم به راحتی بگوییم که این شرکت دستگاه‌های زیادی فروخته است.

ساعت‌های هوشمند هنوز هم چندان محبوب نشده‌اند. باید ببینیم آیا اپل‌ واچ‌های بعدی می‌توانند به محبوبیت این گجت‌های هوشمند بیافزایند یا نه.

منبع: Apple Insider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد فرزان نژاد

    هه هه ه. اپل واچ ؟
    باید ۳ تا ۴ ملیونی داشته باشی تا بتونی ازش استفاده کامل کنی (iphone + apple watch )
    سامسوگ گیر اس ۲ هم خوشگل تره هم از e sim پشتیبانی می کنه پس کار تلفن همراهم تا حدی می تونه انجام بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه