اپل AirPod را تا چند هفته‌ی دیگر عرضه می‌کند

۱۱ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هدفون‌های بی‌سیم و کوچک اپل که در مراسم رونمایی از آیفون ۷ معرفی شدند، هنوز هم وارد بازار نشده‌اند. از آن زمان تا به امروز، خبرهای مختلفی درباره‌ی زمان دقیق عرضه‌ی AirPod شنیده‌ایم، خبرهایی که بیشتر به ماه دسامبر اشاره می‌کرده‌اند؛ ماهی که همین امروز واردش شدیم. باز هم درباره‌ی زمان عرضه‌ی AirPod شنیده‌ایم، اما منبع این گزارش جدید بسیار قوی‌تر از دیگر خبرها است.

تا پایان سال جاری میلادی، شاهد عرضه‌ی هدفون‌های AirPod خواهیم بود.

یکی از خریداران آیفون ۷، به تازگی به شخص «تیم کوک»، مدیر عامل اپل، ایمیل زده و از او درباره‌ی زمان عرضه‌ی AirPod پرسیده است. تیم کوک در پاسخ به ایمیلی که لحنی بسیار تند هم داشته، نوشته است:‌ “به خاطر تاخیر متاسفیم، ما مشغول انجام پرداخت‌های نهایی هستیم و تصور می‌کنیم محصول را تا چند هفته‌ی دیگر وارد بازار کنیم.”

شاید بگویید که کاربران بسیاری می‌توانند بیایند و بگویند که به تیم کوک ایمیل زده‌اند و پاسخ گرفته‌اند، اما وب‌سایت MacRumors تایید کرده است که ایمیل پاسخ واقعا از سوی سرورهای اپل فرستاده شده است. مخصوصا که پاسخ دادن ایمیل خریداران، از سوی مدیران اپل، موضوعی تازه و عجیب نیست.

قرار بود AirPod در ماه اکتبر عرضه شود، اما به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری میلادی، شاهد عرضه‌ی این هدفون‌های بی‌سیم خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سان

    ادرس ایمیلش چیه یه کاری دارم؟کسی میدونه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه