مدیر عامل تسلا موتورز: اپل قبرستان تسلا است

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایلان ماسک

«ایلان ماسک» (Elon Musk) در جریان مصاحبه‌اش با روزنامه‌ای آلمانی در دو مورد اپل را زیر سوال برد.

ظاهرا ماسک نظر چندان مثبتی درباره‌ی اپل واچ ندارد.

به نظر می‌رسد ایلان ماسک دیگر ارزش زیادی برای اپل قایل نیست. مدیرعامل تسلا موتورز در مصاحبه‌ای که اخیرا با روزنامه‌ی آلمانی Handelsblatt انجام داده، در دو مورد اپل را به سخره گرفت. این شرکت در آینده در صنعت خودروسازی تسلا را مورد چالش قرار خواهد داد. ماسک در ابتدا، به این موضوع اشاره کرد که اپل آن دسته‌ از مهندسان و کارکنان تسلا را که تاثیر چندانی در پیشبرد اهداف‌شان نداشته یا نتوانسته‌اند از عهده‌ی مسوولیت‌هایشان بربیایند، به خدمت می‌گیرد. ایلان ماسک گفت: “آنها کسانی را که ما اخراج کردیم، استخدام می‌کنند. ما همیشه به شوخی به اپل می‌گوییم «قبرستان تسلا»، اگر شما در تسلا دوام نیاورید، به اپل می‌روید. واقعا جدی می‌گویم.”

در جریان این مصاحبه، مثل گذشته، ایلان ماسک اعتراف کرد که خودروی اپل “حرکت منطقی بعدی” تیم کوک و همکاران‌اش است. اما گفته‌های او به همین‌جا ختم نشد و به جای اینکه برای اپل آرزوی موفقیت کند، جدیدترین محصول مهم اپل را زیر سوال برد. در Handelsblatt نوشته شده که ماسک پرسید: “تا حالا نگاهی به اپل واچ انداخته‌اید؟” سپس او خندید و گفت: “نه، جدی، اپل در مسیر خوبی برای سرمایه‌گذاری قدم برداشته، اما خودروها در مقایسه با گوشی یا ساعت‌های هوشمند بسیار پیچیده هستند.” در ماه فوریه‌ی میلادی ماسک عنوان کرده بود که تصمیم اپل برای ساخت خودرو ایده‌ی بسیار خوبی است. این ایده، خوب باشد یا نباشد، به نظر می‌رسد که ماسک چندان اهمیت و ارزشی برای این اقدام اپل قایل نیست.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Business Insider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar اپل استور

    خیلی عالی بوود

  2. Avatar محمد

    به نظر شما به چنین افرادی افتخار کنیم بهتره
    .
    .
    .
    .
    .
    یا خودمون چیزی بسازیم که بهش افتخار کنیم ؟؟؟؟
    چرا ما فقط خواننده ایم بهتر نیست به جای افتخار ، عبرت بگیریم ؟

  3. Avatar عبداله رضوی

    بابا اینها کجای کار هستن ما کجای کاریم…!!!!؟
    ماها هم کُری میخونیم اینها هم….
    ولی این کجا و آن کجا
    ضمناً خدمت جناب ایلان هم عرض میکنم میشه از یک فرد به درد نخور توی تسلا یک فرد به درد بخور توی اپل ساخت…
    بله فقط نگاه به آدمها و کارشون هست که فرق میکنه…

  4. Avatar hooman

    رامبد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    رامبد یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

  5. Avatar hooman

    اخی

  6. Avatar نادر

    بقول جناب خان: آخییییییییی…….:)))))

  7. Avatar a

    بسیار به زندگی در دوره ای که نوابغی چون ایلان ماسک در اون حضور دارن افتخار میکنم

    1. Avatar فرزاد شریف زاده

      دقیقا. و اینها خودشون جزو انسانهای نادر و کارهاشون جزو چیزهایی است که آدم رو به زندگی و آینده دلگرم و امیدوار می کنه و هر روز حس می کنیم آینده پر از اختراعات و اکتشافات و شیوه های عجیب و متفاوت خواهد بود. در دنیایی که پر از درگیری های احمقانه و جنگهای فرهنگی و ایدئولوژیکی و … هست، این افراد در حال رقم زدن آینده با ایده های عجیب و خارق العاده خودشون هستن.

      1. Avatar Mehrdad

        منم واقعا مفتخرم!
        واقعا همینطوره که عرض کردی! آقای ماسک یکی از نوابغ عصر ما هستن. توصیه میکنم زندگینامه ایشون رو بخونید. امیدوارم هیچوقت دست از تلاش برای به حقیقت رساندن ایده ها شون بر ندارن. به خصوص تو این شرایط فعلی دنیا..

  8. Avatar محمود

    چرت گفته

    1. Avatar سامان

      اپل تاثیر خوبی توی تولید گوشی های هوشمند داشته و اونها رو از شکل ضروریشون به شکل یک کالای لوکس تبدیل کرده. اگه منصفانه نگاه کنیم توی این حرکت اپل فقط پول مهم بوده و هیچ خدمتی به بشریت صورت نگرفته، بلکه حتی به بشریت بدلیل ترویج مصرف گرایی و تجملات گرایی ضربه هم زده. نه گوشی های اپل و نه ساعت هاش تا به امروز به بزرگی کارهای ایلان ماسک در خدمت به نسل بشر نبوده. البته نمیشه از این هم گذشت که خود استیو جابز کارهای بزرگی توی ترویج کامپیوتر های شخصی و راه اندازی های فناوری های نو مثل انیمیشن سه بعدی داشته که البته تمامش تلاش خود استیو جابز بوده و نه کمپانی اپل.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه