اینستاگرام قابلیت ذخیره درفت را به ویژگی‌هایش می‌افزاید

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فرض کنید در حال آپلود یک عکس در اینستاگرام هستید، عکسی آماده کرده‌اید و برای آن متنی هم نوشته‌اید که هنوز نصفه و نیمه است. در این لحظه یادتان می‌افتد که کار دیگری دارید و باید سریعا از اینستاگرام خارج شوید. در گذشته دو راه بیشتر نداشتید؛ یا همان چیزی که آماده شده را پست کنید یا اینکه به کلی از خیر همه چیز بگذرید چون اینستاگرام آن چه آماده کرده بودید را به شکل درفت ذخیره نمی‌کرد. حال طبق اخباری که منتشر شده این شبکه اجتماعی قصد دارد قابلیت ذخیره درفت را به ویژگی‌هایش بیفزاید و در حال حاضر مشغول آزمایش کردن آن است.

با راه افتادن این ویژگی می‌توانید هر آنچه آماده کرده‌اید را ذخیره کنید و بعد در زمان مناسب برای ویرایش‌های بیشتر یا انتشار آن مجددا سراغش بیایید. کار دیگری که می‌توانید از طریق این قابلیت‌ بکنید آماده کردن چندین پست اینستاگرامی است تا به مرور و به صلاحدید خودتان یک به یک در وقت مناسب انتشارشان دهید. خلاصه هر استفاده‌ای که می‌خواهید از آن بکنید باید بدانید که این امکان بزودی برای همه کاربران اینستاگرام فعال می‌شود. برای خیلی‌ها سوال است که چرا تا همین حالا هم این ویژگی در این شبکه اجتماعی غیرفعال بود ولی دیرفعال شدن آن بهتر از هرگز فعال نشدن آن است.

در حال حاضر این قابلیت صرفا برای برخی کاربران فعال شده تا مورد آزمایش قرار گیرد بنابراین باید منتظر بمانید تا مشخص شود ذخیره درفت چه زمانی و به چه شکل برای همه کاربران فعال خواهد شد.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سندباد

    عالی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه