[اینفوگرافیک] تاریخ انقضای همه‌چیز را در این اینفوگرافیک ببینید

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وسایل و مواد مصرفی خانه‌ی ما هرکدام عمر مفیدی دارند. از یک پاکت شیر گرفته تا مواد شوینده و روغن موتور ماشین، بالاخره تاریخ انقضای هرکدام فرا می‌رسد. در ادامه اینفوگرافیک جالبی را می‌بینید که عمر مفید وسایل و مواد موجود در خانه‌ی ما را نشان می‌دهد. بهترین زمان برای تعویض هرکدام از آن‌ها.

Replace-Home-Things

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسین

    یعنی چی بندازیم دور. من الان لپتابم داره شش ساله میشه کار هم میکنه. چرا بندازمش دور؟

    1. عباس کوثری

      در مورد مواد غذایی کاملاً موافقم که طبق تاریخ انقضای اون عمل بشه. اما ابزارها و وسایل برقی و الکترونیکی تاریخ انقضای مشخصی ندارند. تا هر زمان که به شکل درست و اصولی کار میکنند و خطری را متوجه انسان نمی کنند، میشود از آنها استفاده کرد.
      به قول جناب ” حسین آقا” که نظر دادن، لپ تاپ ایشون که ۶ ساله شده، به چه دلیل باید دور انداخته بشه؟ اونم زمانی که جوابگوی نیاز ایشون هست؟ یا مثلاً فرش، بالش، لحاف و … درصورتی که سالم باشه و با شستشو بشه مثل روز اول، چرا باید با گذشت چند سال اون رو دور ریخت؟
      آیا به نظر شما این مصداق روشن و بارز مصرف گرایی نیست؟
      تا به حال تمام مطالب اینفوگرافیک های شما رو که خوندم، کاملاً آموزنده بوده و بابت اونها از شما بسیار بسیار سپاسگزارم. مطالب شما رو در تلگرام با دوستان به اشتراک میگذارم. اما باید عرض کنم مطلب فوق یه کوچولو داره آموزش اشتباه میده. البته نه همه اش. بلکه بخشی از اون.
      امیدوارم ضمن تداوم و افزایش اینفوگرافیک ها، مطالب بهتر و آموزشهای مفیدتری رو در آینده شاهد باشیم. با سپاس مجدد از شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه