ایکس‌باکس وان رنگ هیلو به خود می‌گیرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از طرفداران ایکس‌باکس باشید، احتمالا نمی‌توانید تا عرضه‌ی جدیدترین هیلو صبر کنید. مایکروسافت هم از این موضوع آگاه است و می‌خواهد تا می‌تواند هیلو را روی هر چیزی بچسباند.

نسخه‌ی ویژه‌ای از کنسول ایکس‌باکس‌وان مختص بازی هیلو طراحی شده است که ۵۰۰ دلار قیمت دارد

اگر عرضه‌ی بازی‌های قبلی این مجموعه مثل هیلو ۳، که اولین هیلو روی ایکس‌باکس۳۶۰ بود، را به خاطر داشته باشید، احتمالا می‌دانید که به هنگام عرضه‌ی شماره‌ای جدید از این بازی، نام‌اش را می‌توانستید از روی بسته‌ی چیپس گرفته تا قوطی‌های نوشابه ببینید. امریکایی‌ها عاشق مجموعه بازی‌های هیلو هستند، طوری که زمان عرضه‌ی هیلو ۳، میزان بازدیدکننده‌های فوتبال در امریکا به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده بود.

عرضه‌ی هیلو ۵ هم از این قضایا مستثنی نیست. مایکروسافت از همین حالا از کنسول، دسته و هدفون مختص این بازی رونمایی کرده است.

کنسول ایکس‌باکس وان مدل هیلو ۵ قرار است یک ترابایت حافظه داشته باشد. استفاده از کلیدهای روی دستگاه هم صداهای خاصی تولید می‌کند؛ درست مثل ایکس‌باکس۳۶۰ای که مختص جنگ ستارگان عرضه شده بود. دسته‌ی ارایه شده همراه این کنسول هم طراحی خاصی دارد و از یک جک ۳.۵ میلی‌متری (که روی دسته‌های فعلی نیست) بهره می‌برد. این کنسول قرار است ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

دسته‌های ایکس‌باکس وان هیلو ۵ محصول بعدی مایکروسافت است. این دسته‌ها در دو رنگ سبز و آبی عرضه می‌شوند. دسته‌ی آبی رنگ با الهام از گروه UNSC در بازی طراحی شده است و دسته‌ی سبز هم با الهام از مستر چیف. این دسته‌ها هر کدام ۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

Xbox-Wireless2Xbox-Wireless

مایکروسافت برای محصول بعدی‌اش با شرکت Astro قراردادی بسته است. بدنه‌ی هدفون مخصوص هیلو ۵ نقره‌ای مات و قسمت‌های آبی آن متالیک است. این هدفون‌ها تا یک ماه دیگر با قیمت ۲۲۰ دلار عرضه خواهند شد.

Xbox-Head

زمان زیادی تا عرضه‌ی هیلو ۵ باقی نمانده است. بازی ۲۷ اکتبر (پنجم آبان)عرضه خواهد شد.

منبع: Xbox

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه