بازسازی بازی Resident Evil 2 به‌طور رسمی تایید شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

 

بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2) یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل به‌حساب می‌آید. بازی‌ای که نه تنها علاقه‌مندان بسیار زیادی را به خودش اختصاص داده، بلکه دو شخصیت معروف این مجموعه بازی‌ها هم برای اولین‌بار در آن به‌نمایش در آمدند.

 

شرکت کپکام به شکل رسمی ساخت نسخه بازسازی شده عنوان Resident Evil 2 را تایید کرد.

 

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که بیانگر ساخت نسخه بازسازی شده عنوان رزیدنت اویل ۲ بود. از آن‌جایی که نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل ۱ با استقبال خوبی از سوی بازی‌کننده‌ها مواجه شده بود، این احتمال وجود داشت که کپکام قسمت‌های بیشتری را بازسازی کند. این شرکت در حال حاضر کار بازسازی عنوان رزیدنت اویل زیرو (Resident Evil 0)  را آغاز کرده است.

RE4

خبر تایید شدن نسخه بازسازی شده بازی رزیدنت اویل ۲ یک اتفاق هیجان‌انگیز برای بسیاری از بازی‌کننده‌ها به حساب می‌آید. اگر شما هم از جمله افرادی باشید که نسخه اصلی رزیدنت اویل ۲ را روی کنسول پلی‌استیشن ۱ تجربه کرده‌اید، قطعا دوست دارید که بار دیگر این بازی را با کیفیتی بالاتر مشاهده کنید. یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) تهیه کننده مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل دیروز اعلام کرد که کار ساخت نسخه بازسازی شده عنوان رزیدنت اویل ۲ تایید شده و این بازی وارد مرحله تولید شده است. او در صحبت‌هایی گفت: «بازخوردهای بسیار خوبی از سوی بازی‌کننده‌ها دریافت کردیم که باعث شد ما کار ساخت این پروژه را آغاز کنیم. تیمی که وظیفه ساخت این بازی را در کپکام به عهده دارد، بسیار خوشحال است که طرفداران این‌قدر نسبت به این بازی هیجان‌زده هستند. آن‌ها سعی می‌کنند چیزی که بازی‌کننده‌ها می‌خواهند را تولید و راهی بازار کنند.»

یوشیاکی هیرابایاشی

یوشیاکی هیرابایاشی

او به این موضوع اشاره کرد که تیم سازنده در آینده هم به نظرات بازی‌کننده‌ها گوش می‌کند تا بتواند تجربه بسیار خوبی را برای آن‌ها خلق کند. هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم‌های این بازی مشخص نشده است، اما به احتمال زیاد این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و PC منتشر می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این بازی زودتر از نسخه بازسازی شده عنوان رزیدنت اویل زیرو راهی بازار نخواهد شد. برخی از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که کار ساخت نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل ۲ بسیار طولانی خواهد بود و این عنوان در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

نسخه اولیه این بازی توسط هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) خالق مجموعه بازی‌های Devil May Cry و Bayonetta ساخته شده است. او در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرده که دوست ندارد در روند ساخت این بازی دخالت کند، اما علاقه‌دارد که در آینده باز هم با کپکام همکاری کند. این احتمال وجود دارد که کامیا مشاوره‌هایی به کپکام برای ساخت رزیدنت اویل ۲ بدهد. شرکت کپکام به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها در آینده اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر خواهند کرد.

هیدکی کامیا

هیدکی کامیا

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. alidoraty

    اگر این بازی در سال۲۰۱۸ راهی بازار شود می توناد برای رقیبان خود خطرناک باشد چون نسخه ی ریزیدنت اویل۲ طرفداران بسیار زیادی دارد پس از کاپکام و تیم سازنده ی ریزیدنت اویل خواهشمند هستم که این بازی را در سال۲۰۱۸راهی بازار کنند و امید وارم از کیفیت ریزیدنت اویل ۶ بالاتر باشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه