بازنده‌ی نسل هشتم؛ زمان خداحافظی با Wii U نزدیک می‌شود

۴ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنسول Wii U شرکت نینتندو یکی از شکست‌های بزرگ این شرکت بزرگ ژاپنی به حساب می‌آید. Wii U نتوانست موفقیت فوق‌العاده‌ی کنسول Wii  را تکرار کند. همین عدم استقبال از کنسول جدید نینتندو باعث شد که این شرکت تصمیم به ساخت کنسول دیگری با نام NX بگیرد. کنسولی که تا این لحظه شایعات مختلفی درباره‌ی آن منتشر شده و به نظر با یک دستکاه عجیب دیگر از طرف این شرکت روبه‌رو هستیم؛ با توجه به اینکه نینتندو قصد دارد NX را در اواخر اسفند ماه سال ۹۵ راهی بازار کند در جدیدترین گزارش‌ها گفته شده که این شرکت آخرین سفارش‌های تولید کنسول Wii U‌ را دریافت کرده و به احتمال زیاد پس از معرفی NX قصد ندارد تولید آن را ادامه دهد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید نینتندو در حال تولید کردن مدل‌های اولیه کنسول NX است.  شایعات می‌گویند که این شرکت تولید کنسول جدید خودش را آغاز کرده و به همین دلیل نمی‌خواهد منابع خودش را برای تولید کنسول Wii U صرف کند.

در شایعات گفته شده که کنسول NX یک محصول هیبریدی خواهد بود که می‌توان از آن به عنوان یک کنسول دستی و یک کنسول خانگی استفاده کرد. حتی گفته شده که این محصول یک صفحه نمایش لمسی هم دارد.  نینتندو بارها به این موضوع اشاره کرده که قصد در پاییز امسال اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر کند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم کنسول عجیب آن‌ها چه شکلی خواهد بود. آیا می‌تواند موفقیت Wii  را تکرار کند یا تجربه‌ی تلخ Wii U تکرار می‌شود.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه