بازی سریالی بتمن را ترجیحا روی کامپیوتر بازی نکنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، حضور بتمن روی کامپیوتر خوش نمی‌آید. قضایای بازی «شوالیه‌ی آرکام» (Arkham Knight) را روی کامپیوتر به خاطر دارید؟ چنین مشکلاتی گریبان بازی سریالی بتمن را هم گرفته است.

بازی سریالی بتمن برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم و کامپیوتر عرضه شده است.

افراد زیادی که قسمت اول بازی Batman: A Telltale Series را روی کامپیوتر خریده‌اند، گزارش داده‌اند بازی مدام به بیرون می‌پرد، فریم ریت بسیار پایین است، وضوح تصویر درست تنظیم نمی‌شود و بازی حتی درست و درمان از کنترلر پشتیبانی نمی‌کند. این طور که به نظر می‌رسد، بازی روی کامپیوترهایی که دو کارت گرافیک دارند، به جای اینکه از کارت گرافیک مجزا و قوی‌تر استفاده کند، به صورت خودکار سراغ کارت گرافیک ضعیف‌تر می‌ود.

مشکلات آن‌قدر جدی شده است که سازندگان بازی در توضیحات قسمت اول Batman روی استیم نوشته‌اند: “اگر مشکل سرعت دارید، احتمالا باید درایور کارت گرافیک خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. اگر لپ‌تاپ دارید، از کارت گرافیک اینتل استفاده نکنید.”

Batman-Telltale-Series---2

البته همه‌ی بازی‌کننده‌ها هم به مشکل برنخورده‌اند. اما برای مثال بر و بچه‌های وب‌سایت گیم‌اسپات، در حالی که دیروز مشغول پخش زنده‌ی بازی بودند، با یک کرش سنگین مواجه شدند.

شرکت Telltale حرفی از درست کردن بازی نزده است، اما می‌دانیم که این استودیوی بازی‌سازی، برای ساخت بازی سریالی Batman از یک موتورپایه‌ی جدید استفاده کرده است و احتمالا نسخه‌ی کامپیوتر آن را به زودی بروزرسانی خواهد کرد.

بازی Batman: A Telltale Series برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳، ایکس‌باکس۳۶۰ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: Gamespot

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی اکبر

    من این مشکلات رو اصلا نداشتم. بازی رو کامپیوتر به خوبی اجرا شد بدون هیچ مشکل افت فریم یا کنترلر و یا هر چیز دیگه ای

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه