امتیازات اولین قسمت از بازی سریالی بتمن منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی سریالی بتمن که توسط استودیوی بازی‌سازی Telltale ساخته می‌شود، سال گذشته معرفی شده بود. اکنون قسمت اول این بازی منتشر شده و توانسته نقدهای مثبتی به خودش اختصاص دهد و امتیازات خوبی دریافت کند. قسمت اول بازی سریالی بتمن که Realm of Shadow نام دارد، گیمرها را از دید استودیوی Telltale به دنیای شوالیه‌ی تاریکی می‌برد. حتی سازندگان بازی گفته‌اند که در این عنوان دست به ساختارشکنی‌های زیادی زده‌اند.

بازی سریالی بتمن با موتور جدید استودیوی Telltale ساخته می‌شود و به همین دلیل گرافیک بهتری دارد و گیم‌پلی روان‌تری را پیش روی گیمرها قرار می‌دهند. به نظر می‌رسد که قسمت اول این عنوان توانسته همان چیزی باشد که سازندگان به آن اشاره می‌کردند.

گیمرها در این بازی در نقش بتمن و در نقش بروس وین قرار می‌گیرند. حتی قسمت‌هایی در این عنوان وجود دارد که گیمرها باید تصمیم بگیرند که با کدام شخصیت بازی کنند. این قابلیت باعث شده که بازی پیچیدگی‌های مخصوص خودش را پیدا کند.

اگر می‌خواهید با این بازی بیشتر آشنا شوید، بد نیست نگاهی به برخی امتیازاتی که این عنوان به دست آورده، بیاندازید.

Polygon – Provisional 8

IGN – ۷.۵

Gamespot – ۸

PCGamer – ۶۸/۱۰۰

Xbox Achievements – ۸۰/۱۰۰

We Got This Covered – ۴.۵/۵

Game Informer – ۷

Shacknews – Review in progress

قسمت اول بازی بتمن هم اکنون برای کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده و تا مدتی دیگر هم نسخه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ آن عرضه می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این بازی نسخه‌ی دیسکی هم خواهد داشت.

منبع: VG247

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    لطفا لینک دانلود هم قرار بدید بتونیم بازی کنیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه