فورتزا موتواسپورت ۶ گلد شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت اعلام کرد که ششمین نسخه از مجموعه بازی‌های فورتزا موتوراسپورت مراحل ساخت را پشت‌سر گذاشته و وارد مرحله تکثیر شده است. 

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ که یکی از عنوان‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان به‌حساب می‌آید، وارد مرحله تکثیر (گلد) شده است.

این شرکت اعلام کرد که دموی قابل بازی این عنوان در تاریخ ۱۰ شهریور ماه در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. استودیوی Turn 10 که این عنوان را ساخته، به این موضوع اشاره کرده است که در نسخه نهایی این بازی، بازی‌کننده‌ها با بیش از ۴۵۰ خودرو روبه‌رو خواهند شد. همچنین مشخص شده که تمام افرادی که نسخه دموی این بازی را تجربه کنند، به شکل خودکار اتومبیل Ford GT را در بازی اصلی دریافت خواهند کرد.

Forza6gold1

استودیوی Turn 10 اعلام کرده که تمام خودروهای طراحی شده در این بازی قابلیت تخریب پذیری دارند و بازی‌کننده‌ها می‌توانند آن‌ها را از نمای داخل خودرو هم کنترل کنند. بازی‌کننده‌ها می‌توانند با اتومبیل‌های طراحی شده برای این بازی در ۲۶ مسیر مختلف که در سرتاسر دنیا قرار گرفته‌اند، مسابقه دهند. از ویژگی‌های جدیدی که در این نسخه با آن‌ها مواجه می‌شوید، می‌توان به گردش روز و شب و تغییر شرایط آب و هوایی اشاره کرد. بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ در تاریخ ۲۷ شهریور ماه به شکل انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه