باندل Uncharted پلی استیشن ۴ در راه است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر شما از طرف‌داران پر و پا قرص مجموعه‌ی Uncharted هستید و هنوز PS4 نگرفته‌اید، حتما خوشحال می‌شوید که بدانید به زودی یک باندل جدید PS4 به همراه بازی «مجموعه‌ی نیتن دریک» عرضه خواهد شد.

به زودی یک باندل جدید پلی‌استیشن ۴ شامل The Uncharted: The Nathan Drake Collection برای طرف‌داران این مجموعه عرضه خواهد شد.

باندل پلی‌استیشن ۴ The Uncharted: The Nathan Drake Collection شامل یک دستگاه پلی‌استیشن ۴ با حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایت و سه قسمت اول مجموعه‌ی درخشان Uncharted خواهد بود.
این باندل روز هفدهم مهر ماه به قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

این باندل برای کسانی که می خواهند بازی را دوباره از نو تجربه کنند، فوق‌العاده است. تمام قسمت‌های بازی‌ برای PS4 با گرافیک بالاتری بازسازی شده‌اند و در روند بازی هم اصلاحاتی ایجاد شده است. از طرف دیگر، برای کسانی هم که تاکنون هیچ‌یک از بازی‌های مجموعه را تجربه نکرده‌اند، فرصت مناسبی است که برای اولین بار این اثر شاهکار را بازی کنند. البته مجموعه باز‌سازی شده‌ی Uncharted از قسمت یک تا سه هم به طور جداگانه روز پانزدهم مهر ماه عرضه خواهد شد.

ناگفته نماند که قسمت چهارم مجموعه، Uncharted 4: A Thief’s End هم روز بیست و هشتم اسفند ماه در سراسر جهان در نسخه‌های عادی و ویژه منتشر خواهد شد.

uncharted

منبع: Play Station Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه