[ویدیو] با قابلیت‌های جدید iOS 10.1 آشنا شوید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل امروز صبح بروزرسان iOS 10.1 را برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد عرضه کرد. اولین برزورسان بزرگ سیستم عامل iOS 10 که یکسری ویژگی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته شرکت اپل تا قبل از این ۵ نسخه‌ی آزمایشی از iOS 10.1 منتشر کرده بود و اکنون کاربران می‌توانند نسخه‌ی نهایی که به شکل عمومی عرضه شده را دانلود کنند.

اگر امروز پلتفرم iOS خودتان را چک کنید، قطعا پیام‌بروزرسان را مشاهده خواهید کرد؛ اما این بروزرسان چه ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد؟ شاید بزرگ‌ترین ویژگی این بروزرسان قابلیت عکاسی پرتره باشد که به iPhone 7 Plus اضافه شده است. این قابلیت عمق میدان را هم به دوربین گوشی جدید اپل اضافه می‌کند و باعث می‌شود که محیط پس‌زمینه در عکس‌ها مات شود.

ios-10-1

در این بروزرسان ویژگی‌های جدیدی به سرویس نقشه اضافه می‌شود. امکانات بیشتری برای پاسخ دادن به اعلان‌ها به‌دست می‌آورید و مشکلات مختلف قسمت پیام‌های دریافتی هم برطرف می‌شود. همچنین این بروزرسان کارکردن با اپل واچ را را هم راحت‌تر می‌کند.

برای اینکه متوجه شوید با نصب بروزرسان iOS 10.1 چه ویژگی‌هایی به گوشی اضافه می‌شود؛ می‌توانید ویدیوی زیر که با زیرنویس فارسی آماده شده را مشاهده کنید. اگر آیفون ۷ پلاس دارید حتما این بروزرسان را روی گوشی خودتان نصب کنید.

‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar sourena

    برای من که ۶اس دارم قابلیت عجیب و غریبی نداشت!!!

  2. Avatar امیر محمد

    چرا کامل نیست؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه