بخش زامبی Call of Duty امسال را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که الکترونیک‌آرتز یکی از خفن‌ترین تریلرهایی که تا به حال دیده‌ایم را برای «بتلفیلد ۱» ساخته و به مناسبت نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ منتشر کرده است، اکتیویژن بی‌مزه‌ترین بخشی که می‌توانید تصور کنید را برای «ندای وظیفه‌» امسال معرفی کرده.

همه‌ی آنچه باید از Call of Duty: Infinite Warfare بدانید.

بخش زامبی ندای وظیفه‌ی جدید، سبک و سیاقی دهه‌ی هشتادی دارد و این موضوع، بهترین بخش‌اش محسوب می‌شود. بازی‌کننده‌ها می‌توانند از بین چهار شخصیت، یکی را انتخاب کنند. این چهار شخصیت استایل دهه‌ی هشتادی دارند و شبیه به کاراکترهای کلیشه‌ای فیلم‌های آن دوران طراحی شده‌اند.

مثل بخش زامبی در قسمت‌های قبلی «ندای وظیفه»، حالت زامبی Call of Duty: Infinite Warfare هم موج پس از موج، زامبی‌ها را به جان شما و دوستان‌تان می‌اندازد. این بخش زامبی «زامبی‌ها در سرزمین فضایی» (Zombies in Spaceland) نامیده شده است.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز چهارم نوامبر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اگر بازی را پیش‌خرید کنید، آیتم‌های مختلفی، مثل اسکین‌های اسلحه، به بخش زامبی بازی اضافه خواهند شد.

می‌توانید در ادامه، تصاویری از بخش زامبی Infinite Warfare را ببینید.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare_2016_08-16-16_001 Call-of-Duty-Infinite-Warfare_2016_08-16-16_003 Call-of-Duty-Infinite-Warfare_2016_08-16-16_004 Call-of-Duty-Infinite-Warfare_2016_08-16-16_002 Call-of-Duty-Infinite-Warfare_2016_08-16-16_005

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. وحید

    به نظرم اکتیوژن قصد بازی سری CoD رو مثل سری dead rising بکنه
    البته درسته که این بخش مربوط به ملتی پلیر هستش ولی به نظرم دیگه دارن شخصیت بازی رو خرد می کنند.

  2. امیر اسدی

    هرچقدر Battlefield بالغ تر میشه COD جلف تر میشه برعکس!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه