بلندگوهای هارمن کاردن به کورتانا مجهز می‌شوند

۲۴ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت به شکل جدی قصد دارد دستیار صوتی کورتانا را روی وسیله‌های مختلف قرار دهد. حالا مشخص شده که شرکت هارمن کاردن که سامسونگ مدتی پیش مالکیت آن را به دست گرفت، قصد دارد بلندگوهای جدیدش را به کورتانا مجهز کند. بلندگوهای جدید هارمن کاردن به وسیله کورتانا به چیزی شبیه به الکسا و Google Home تبدیل می‌شوند و می‌توانند نقش یک دستیار هوشمند را ایفا کنند. این محصول هنوز نام‌گذاری نشده و نمی‌دانیم با چه اسمی باید آن را صدا کنیم.

harman-2

شرکت هارمن تیزر کوتاهی هم از محصولات جدیدش که می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند، منتشر کرده است؛ اما اطلاعات زیادی را به کاربران منتقل نمی‌کنند. در این تیزر تنها گفته می‌شود که کورتانا به بلندگوهای جدید این شرکت اضافه خواهد شد.

قطعا این بلندگوی جدید یک محصول رده بالا خواهد بود. در واقع محصولات هارمن کاردن همیشه قیمت بالایی داشتند و اگر می‌خواهید یکی از محصولات این شرکت را بخرید باید به پس انداز خودتان توجه داشته باشید. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از این بلندگوی هوشمند منتشر شود. در ادامه می‌توانید تیزر کوتاهی که از این بلندگوهای جدید منتشر شده را مشاهده کنید:

منبع: Windows Central

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. آوا بورالان

    سلام
    ممنون از اینکه این مقاله ها رو منتشر می کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه