نتایج بنچمارک‌ها از گلکسی A9 خبر می‌دهند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی نتایج بنچمارک‌های یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که در آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۲۰ بهره گرفته می‌شود، منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی یک گوشی هوشمند به نام گلکسی A9 است.

به‌نظر می‌رسد این نتایج مربوط به گلکسی A9، جدیدترین گوشی‌ هوشمند شرکت سامسونگ باشد. البته در حال حاضر این محصول با نام Samsung msm8976fhdlte-eur-open در شرکت سامسونگ در حال تولید است.

براساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، شرکت سازنده توان پردازشی این محصول را از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۲۰ که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌کند. سامسونگ در این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای از چهار پردازنده‌ی Cortex-A72 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و چهار پردازنده‌ی Cortex-A53 با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین سامسونگ در این دستگاه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 را هم قرار داده است. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از نوع چیپ‌ست استفاده شده در این محصول، به‌نظر می‌رسد گلکسی A9 یکی از محصولات میان‌رده‌ی شرکت سامسونگ باشد.

galaxy-a9

براساس نتایج منتشر شده از این بنچمارک،‌ شرکت سامسونگ در این گوشی ۳ گیگابایت رم قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد. همچنین شرکت سازنده در این محصول قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۴G LTE با سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت برثانیه و سرعت آپلود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سامسونگ پیش از این گلکسی A8 را به‌عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تولید شده در این شرکت تولید و در بازار عرضه کرده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه