در ویدیوی رسمی سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی S7 مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Galaxy S7

سامسونگ با منتشر کردن یک ویدیوی تبلیغاتی اعلام کرد که گوشی گلکسی S7‌ را در تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۱ فوریه)، یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد.

سامسونگ در تاریخ ۲ اسفند ماه به شکل رسمی گوشی گلکسی S7 را معرفی می‌کند.

در ویدیوی تبلیغاتی جدیدی که سامسونگ منتشر کرده به معرفی نسل جدید تلفن‌های همراه گلکسی اشاره شده است. البته مشخص نشده که Galaxy S7 در این مراسم رونمایی می‌شود یا خیر، اما با توجه به شایعات منتشر شده درباره‌ی این محصول، قطعا شاهد معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ خواهیم بود.

در نمایشگاه MWC 2016 شرکت‌های مختلفی حضور دارند که از بین آن‌ها می‌توان به سونی، ال جی و هواوی اشاره کرد. به احتمال زیاد گوشی‌های LG G5 ،P9 و چند محصول جدید از سونی معرفی خواهند شد.

با توجه به شایعاتی که از گوشی گلکسی S7 لو رفته، این محصول شباهت زیادی به گلکسی S6 دارد و در چند مدل مختلف راهی بازار خواهد شد.

Galaxy S7

تصویر لو رفته از گوشی گلکسی S7

‌‌‌‌‌‌

به احتمال زیاد محصول جدید سامسونگ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. از دیگر تغییرات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه و دو سیم‌کارت اشاره کرد.

شایعات به ضد آب بودن این گوشی هم اشاره می‌کنند. در حالی که تقریبا می‌دانیم که گلکسی S7 چه مشخصاتی دارد، باید تا معرفی رسمی آن صبر کنیم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی S7 را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    دوم اسفندماه روزیه که بار دیگه موبایل دوباره متولد میشه…مثل امسال که برترین گوشی جهان اس۶ شد سال ۲۰۱۶ هم گلکسی برنده ی میدان خواهد بود…
    به گوش باشین…گلکسی می آید…

  2. Avatar SohylKia

    نفس ها برای دیدن پادشاه جدید توی سینه ها حبس شده . . .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه