تاریخ رونمایی از دو نکسوس جدید گوگل مشخص شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد شرکت گوگل قصد دارد دو گوشی هوشمند نکسوس جدید خود را در تاریخ ۷ مهر سال جاری (۲۹ سپتامبر) در جریان مراسمی در شهر سان فرانسیسکو آمریکا به‌طور رسمی معرفی کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت گوگل در تاریخ ۷ مهر امسال (۲۹ سپتامبر) دو گوشی هوشمند نکسوس را به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت گوگل از مدت‌ها پیش در حال کار روی دو گوشی نکسوس است. این شرکت برای تولید نکسوس‌های جدید خود با دو شرکت ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند. پیش از این تصاویر زیادی از نکسوس‌های ال‌جی و هوآوی به‌بیرون درز کرده است. همچنین برخی از ویژگی‌ها و جزییات سخت‌افزاری این دو محصول هم در گذشته منتشر شده بود.

همان‌طور که گفته شد گوگل برای طراحی و تولید این دو گوشی نکسوس با ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیش از این شرکت ال‌جی، نکسوس ۴ و نکسوس ۵ را هم به سفارش گوگل تولید و در بازار عرضه کرده است. همچنین احتمالا نکسوس جدید این شرکت با نام نکسوس ۵ (۲۰۱۵) رونمایی و در آینده عرضه خواهد شد. براین اساس به‌نظر می‌رسد این محصول جدید مدل ارتقا یافته‌ای از نکسوس ۵ باشد.

این در حالی است نکسوس طراحی شده در شرکت هوآوی به‌عنوان نخستین همکاری بین گوگل و این شرکت محسوب می‌شود.

با معرفی و عرضه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۶ مارش‌مالو، انتظار می‌رود گوگل این دو گوشی را با همین نسخه از اندروید معرفی و در بازار عرضه کند.

این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی محصولات جدید خود اعلام نکرده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه