تاریخ عرضه‌ی احتمالی آیپد پرو مشخص شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ipad pro

براساس اطلاعات منتشر شده، آیپد پرو در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر) راهی بازار خواهد شد.

احتمال عرضه‌ی آیپد پرو در تاریخ ۲۰ آبان بسیار زیاد است.

به نقل از سایت ۹to5Mac اپل قصد دارد تبلت ۱۲٫۹ اینچی خودش را تا چند روز دیگر راهی بازار کند. البته شرکت اپل هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این محصول را اعلام نکرده است. سایت ۹to5Mac در ادامه گفته که قلم مخصوص و صفحه کلید هوشمند آیپد پرو هم در تاریخ ۲۰ آبان ماه منتشر می‌شوند.

آیپد پرو تقربیا دو برابر قدرتمندتر از آیپد ایر ۲ خواهد بود و با بهبودهای زیادی در زمینه‌ی صفحه نمایش لمسی و تشخیص اثر انگشت مواجه شده است. همچنین لوازم جانبی این محصول به شکل خوبی با صفحه نمایش این تبلت کار می‌کنند و قابلیت‌های آن را به نمایش در می‌آورند. این تبلت از چهار بلندگو بهره می‌برد و اولین تبلت با iOS 9 خواهد بود که قابلیت اجرای همزمان دو برنامه به صورت همزمان را در بهترین شکل به نمایش در می‌آورد.

البته صفحه نمایش بزرگ این محصول باعث شده که اپل قیمت بالایی هم برای آن در نظر بگیرد. مدل وای-فای که ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می‌شود. همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE هم با قیمت ۱۰۷۹ دلار راهی بازار خواهد شد. صفحه کلید هوشمند این محصول ۱۶۹ دلار و قلم مخصوص آن هم ۹۹ دلار قیمت دارند.

منبع: ۹to5Mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    بی صبرانه منتظر اومدن ایپد پرو هستیم . چیزی که ازش گفتن خیلی خوبه باید تست بشه ببینیم واقعا اینی که میگن هست یا نه ! چون قدرت پردازنش انقدر خوب هست که میشه به جای لپ تاپ ازش استفاده کرد ! راستی اگر انقدر که میگن خوب باشه پس بازار مک بوک چی میشه !!!؟؟ عجب وضعی میشه ! ضمنا جدا ویندوز بره گل بگیره ویندوز ۱۰ که خیلی وضعش بده من رو لپ تاپم ریختم اصلا بدرد نمیخوره هر چند روز یک بار یه بخشیش کار نمیکنه و باید ویندوزو ری استار کرد محیطشم که دیگه اصلا جالب نیست ! جدا فکر کنم اپل نای رقابت برای هیچ برند دیگه ای نمیذاره ….

  2. Avatar محمد حسین

    شما که میفرمایید بیشتر مطالعه کنم ایا وجه مشترک اینها رو میدونید اصلا؟
    اگه سرفیس بوک بخواد با مک بوک مقایسه بشه درست چون ماهیت لپ تاپ داره ولی خود سرفیس ۴ نمیتونه چون ماهیت تبلتی داره اگه قرار باشه هر تبلت درب و داغون ویندوزی بخواد با مک بوک مقایسه بشه … البته سرفیس ۴ خیلی خوبه و در رده درب و داغونا جای نمیگیره-ویندوز هم مثل بقیه سیستم عاملا روی تبلت مثل ios و android

  3. Avatar محمد حسین

    اووف چه جنگی بشه بین ایپد پرو و سرفیس ۴
    ولی نماینده گوگل چون تازه از راه اومده زیاد شانسی این وسط نداره لااقل تا این لحظه که بین این دوتا ناپدید شده اصلا خبری ازش نیس

    1. Avatar رضا

      دوست عزیز ایپد اصلا نمیتونه رقیبی برای سرفیس باشه
      سرفیسو با مک بوک مقایسه میکنند که البته بهتره
      اصلا ویندوزو نمیشه با هیچ سیستم عاملی مقایسه کرد
      بیشتر مطالعه کن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه