تاریخ عرضه گوشی LG G4 Pro مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات مختلفی درباره مدل بزرگ‌تر از گوشی G4 منتشر شده است. این گوشی که G4 Pro نام دارد، قرار است در ماه آینده راهی بازار شود.

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی G4 Pro را در تاریخ ۱۸ مهر ماه راهی بازار کند.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که ال‌جی این گوشی را در تاریخ ۱۸ مهر ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار ‌می‌دهد. درشایعات گفته شده که این گوشی یک محصول پرمیوم نخواهد بود و شباهت زیادی به گوشی G4 خواهد داشت.
براساس شایعات منتشر شده این گوشی که شاید با نام G4 Note رونمایی شود، بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات خواهد داشت. همچنین شایعات گفته‌اند که قاب پشتی این گوشی را می‌توان جدا کرد که این موضوع به معنای دسترسی به باتری و تعویض آن است.
تا این لحظه مشخص شده که این فبلت از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. به احتمال زیاد از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای این محصول استفاده شده است. قبلا احتمال می‌رفت که ال‌جی این گوشی را با چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده G4 Pro یا G4 Note از چهار گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد که در گوشی گلکسی نوت ۵ استفاده شده است. به این احتمال زیاد ال‌جی برای این گوشی از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

منبع: vr-zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه