تبلت گلکسی ویو مجوزهای لازم را از سازمان FCC دریافت کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش بود که اولین اطلاعات از تبلت بسیار بزرگ سامسونگ در بنچمارک GFXBench منتشر شده بود. به‌تازگی هم این تبلت مجوزهای لازم را از سازمان کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) دریافت کرده است. این تبلت با شماره مدل SM-T677A در این سازمان شناخته می‌شود.

به‌تازگی تبلت گلکسی ویو مجوزهای لازم را از سازمان FCC‌ آمریکا دریافت کرده و احتمال می‌رود که سامسونگ به‌زودی آن را معرفی کند.

تصویری هم از این تبلت منتشر شده که لوگوی شرکت AT&T در آن دیده می‌شود. به همین دلیل احتمال دارد که تبلت گلکسی ویو برای اپراتور تلفن‌همراه AT&T طراحی شده باشد. همچنین مشخص شده که این تبلت از شبکه‌های مختلف LTE پشتیبانی می‌کند. در بخش دیگری از این تصویر مشخص شده که گلکسی ویو از دو بلندگو بهره می‌برد و صدای استریو را برای کاربران به‌همراه می‌آورد.

در اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان FCC مشخص شده که این تبلت ۴۴۷ میلی‌متر عرض و ۲۷۲ میلی‌متر طول دارد و قطر صفحه‌نمایش آن ۵۱۳ میلی‌متر است. این ابعاد باعث شده‌اند که گلکسی ویو صفحه نمایش ۱۸٫۶ اینچی داشته باشد.

galaxy-view-fcc--1

سامسونگ اولین‌بار این تبلت را پس از معرفی ساعت گلکسی گیر S2 به‌نمایش درآورد. پس از آن اطلاعات دیگری از این محصول منتشر نشده بود. این تبلت به دلیل اینکه از یک صفحه نمایش بزرگ بهره می‌برد، بسیار جالب توجه است. البته با توجه به اطلاعاتی که از سخت‌افزار آن منتشر شده، نباید انتظار یک محصول سطح‌بالا را داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد که این تبلت برای دانش‌آموزان و افرادی که می‌خواهند کارهای اداری معمولی انجام دهند، طراحی شده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه