تریلر پیش از عرضه‌ی Dark Souls III منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی روز بزرگی است. سومین قسمت از مجموعه بازی‌های «ارواح تاریک» (Dark Souls) امروز رسما برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود؛ البته فقط در کشور ژاپن. برای تجربه‌ی نسخه‌های غربی بازی باید تا روز دوازدهم آوریل (سه‌شنبه ۲۴ فروردین) صبر کنید.

مجموعه بازی‌های ارواح تاریک از آن جهت اتفاق بزرگی برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی به‌شمار می‌روند که با روند جذاب و حساب‌شده‌شان یک بار دیگر موفق شدند ژانر فراموش شده‌ی اکشن ماجرایی فوق‌العاده دشوار با ته مایه‌های نقش‌آفرینی را در میان بازی‌‌کننده‌های جوان‌تر نسل‌های هفتم و هشتم جا بیاندازند.

DARK_SOULS_Ⅲ_2

مشابه قسمت‌های قبلی مجموعه، استودیوی بازی‌سازی From Software که در چند سال گذشته تبدیل به مجموعه‌ای خوش‌نام در میان بازی‌کننده‌ها شده، ساخت قسمت جدید را هم برعهده داشته. ناشر بازی هم طبق معمول شرکت ژاپنی «باندای نامکو» (Bandai Namco) است و برای عرضه‌ی این بازی چند و چند نسخه‌ی مختلف معرفی کرده است.

استودیوی بازی‌سازی From Software هم‌زمان با ساخت بازی تحسین شده‌ی Bloodborn پروژه‌ی ساخت اوراح تاریک ۳ را کلید زد و بعد از انتشار این بازی تمام تمرکزش را روی سومین قسمت این مجموعه‌ی خوش‌نام گذاشت که به گفته‌ی کارگردان بازی، آخرین قسمت از مجموعه هم به‌شمار می‌رود و بعد از آن شاهد عرضه‌ی قسمت دیگری از مجموعه ارواح تاریک نخواهیم بود.

هم‌زمان با عرضه‌ی بازی در کشور ژاپن طی ساعات آینده، تهیه‌کننده و ناشر ارواح تاریک۳ اقدام به انتشار آخرین ویدیوی تبلیغاتی آن کرده‌اند. با وجود این‌که امروز بازی تنها در کشور ژاپن عرضه می‌شود، اما زبان تریلر انگلیسی به‌همراه زیرنویس ژاپنی است. در ادامه می‌تواند این تریلر را مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سعيد

    آیا میدانید یکی از سازندگان این بازی جوانی ایرانی است؟ سپیده دان اصفهانی از اعضای اصلی تیم تولید کننده می باشد.

  2. Avatar مصطفی

    محیط‌های بازی کاملا از بلادبورن کپی شده؛ گرافیک بازی پیشرفت زیادی نسبت به بلادبورن نخواهد داشت!
    در کل بلادبورن برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به این بازی داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه