تسلا می‌خواهد در چین کارخانه راه بیاندازد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت خودروسازی تسلا، مخاطب‌های زیادی در چین برای خود پیدا کرده است. ایلان ماسک (Elon Musk)، موسس شرکت تسلا و مدیر عامل آن، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که شرکت خودروسازی‌اش وضعیت بسیار خوبی در چین دارد. ماسک می‌گوید که تصمیم گرفته‌اند یک خط تولید هم در چین راه بیاندازند.

خودروی Model S شرکت تسلا در هنک کنگ بدون برخی از قابلیت‌های‌اش عرضه شد، در نتیجه احتمالا از قابلیت‌های Model X هم کاسته خواهد شد.

کشور چین، عوارض زیادی برای واردات خودرو از شرکت‌ها می‌گیرد. شرکت تسلا هم می‌تواند با از بین بردن این هزینه‌ها، به اضافه‌ی از بین رفتن هزینه‌های حمل و نقل، خودروهای‌اش را با قیمت بسیار بهتری در چین ارایه دهد.

ماسک در کنار اعلام خبر تاسیس یک کارخانه در چین، از عرضه‌ی مدل جدید Model X هم صحبت کرد. مدیر عامل تسلا می‌گوید که این مدل جدید را در سال ۲۰۱۶ در هنگ کنگ عرضه خواهند کرد.

البته خودروهای Model S شرکت تسلا فعلا بدون دو قابلیت اصلی‌شان در چین عرضه می‌شوند. دولت هنگ کنگ شرکت تسلا را مجبور کرده بود تا قابلیت‌های حرکت اتوماتیک و تغییر لاین اتوماتیک را از خودروی Model S حذف کند.

در نتیجه، در حالی که ممکن است خودروی Model X به زودی وارد هنگ کنگ شود، خریداران آن احتمالا از برخی قابلیت‌های‌اش محروم خواهند شد.

منبع: Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه