تصاویری از رندرهای آیپدپرو منتشر شد

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل تا چند روز دیگر از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد. تا این لحظه شایعات زیادی درباره آیفون ۶s و آیپدپرو شنیده شده و احتمال می‌رود که این محصولات در تاریخ ۱۸ شهریور ماه منتشر شوند.

به احتمال زیاد اپل در تاریخ ۱۸ شهریور ماه از آیپدپرو رونمایی می‌کند.

 

از دی ماه سال ۲۰۱۴ تا این لحظه شایعات زیادی درباره اینکه اپل می‌خواهد یک آیپد بزرگ‌تر معرفی کند، شنیده می‌شد. این شایعات در چند ماه گذشته شکل واقعی‌تری به خودشان گرفته‌اند و حتی تصاویری از این محصول که یک قلم مخصوص هم دارد، منتشر شده بود.
به‌تازگی تصاویر جدیدتری از این محصول منتشر شده است. این تصاویر که مربوط به رندرهای آیپدپرو می‌شوند اطلاعات تازه‌تری از این محصول را دربر دارند. در اطلاعات قبلی گفته شده بود که آپیدپرو در اندازه ۳۰۵.۷×۲۲۲.۶×۷.۲ میلی‌متر عرضه می‌شود؛ اما اطلاعات جدیدتر گفته‌اند که آیپدپرو ۳۰۵.۷×۲۲۲.۸×۸ میلی‌متر است. در تصاویر جدید مشخص شده که مکان قرار گیری دکمه‌ها و محل میکروفون تغییر کرده است. با توجه به تصاویر دکمه قفل، دکمه پاور و میکروفن در لبه سمت بالای تبلت قرار گرفته‌اند. همچنین با توجه به اینکه احتمالا تکنولوژی Force Touch و قلم مخصوص در این آیپد استفاده شده، مدل جدید ضخامت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد.
با نزدیک‌تر شدن به مراسم اپل، روز به روز شایعات بیشتری درباره این محصولات منتشر می‌شوند. خوشبختانه تا چند روز آینده همه چیز درباره محصولات جدید اپل مشخص خواهد شد و به احتمال زیاد آیپدپرو فصل جدیدی را در محصولات اپل آغاز خواهد کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

apple-ipad-pro-2-1 apple-ipad-pro-2-3 apple-ipad-pro-2-4 apple-ipad-pro-2-5 apple-ipad-pro-2-6 apple-ipad-pro-2-7 apple-ipad-pro-2-8 apple-ipad-pro-2-9

apple-ipad-pro-2-2

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه