تصاویری جدید از منوی تنظیمات اندروید N منتشر شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی تصاویری از منوی تنظیمات سیستم عامل اندروید N منتشر شده و کاربران را با برخی تغییرات این سیستم عامل آشنا می‌کنند.

در Android N منوها زیر یکدیگر باز می‌شوند و برای مراجعه کردن به منوهای دیگر نیازی به فشار دادن دکمه‌ی بازگشت نخواهید داشت.

در حالی که قبلا تصاویری از منوی اعلان‌های اندروید N منتشر شده، به تازگی تصاویری هم از منوی تنظیمات سیستم عامل جدید گوگل به بیرون درز کرده است.

تصاویر منتشر شده از منوی اعلان‌های اندروید N:‌

android N
android N
android N
android N

یکی از تغییراتی که در این قسمت مشاهده می‌شود، از بین رفتن خط‌های بین منوها و قسمت‌های مختلف است. همچنین توضیحات کوتاهی هم در زیر هرکدام از قسمت‌ها نوشته شده تا کاربران اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌دست بیاورند. به طور مثال در زیر قسمت باتری، میزان شارژ باتری هم نوشته شده است.

از دیگر تغییرات این سیستم عامل ‌می‌توان به‌نحوه‌ی دسترسی به منوهای مختلف اشاره کرد. منوها به شکلی طراحی شده‌اند که زیر یکدیگر باز می‌شوند و برای دسترسی داشتن به منوهای دیگر نیازی به فشار دادن دکمه‌ی بازگشت نخواهید داشت. با بالا و پایین کردن منوی تنظیمات می‌توانید به منوهای دیگر هم دسترسی پیدا کنید.

البته شاید این منوها در آینده باز هم دستخوش تغییرات مختلف شوند. این سیستم عامل هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و باید ببینیم که گوگل چه زمانی آن را معرفی می‌کند و چه نامی برای جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید در نظر می‌گیرد.

البته در گذشته شایعاتی هم پیرامون این سیستم عامل منتشر شده بود که در آن‌ها به حذف منوی اپلیکیشن‌ها اشاره شده بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از منوی تنظیمات اندروید N‌ را مشاهده کنید:

android N
android N
android N
android N

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Police

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پویا

    دلم نوتلا خواست! P:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه