تصاویری که وجود سه آیفون جدید را تایید می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در تصاویری که امروز از آیفون‌های جدید منتشر شده باز هم سه مدل گوشی مشاهده می‌شود. آیفون‌هایی که هیچ کدام آن‌ها جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارند.

اپل امسال سه آیفون ۷ راهی بازار می‌کند. مدل پرو این گوشی دوربین دوتایی خواهد داشت.

این تصاویر آیفون‌های جدید را از پشت نشان می‌دهند و ما را با مدل‌های جدیدی که تا ماه آینده راهی بازار می‌شوند، آشنا می‌کنند. اولین گوشی که اندازه‌ی کوچک‌تری دارد، آیفون ۷ معمولی خواهد بود. دومین گوشی که هم آیفون ۷ پلاس خواهد بود که همان ظاهر آیفون معمولی را دارد؛ اما در گوشی سوم تغییرات قابل ملاحظه‌ای دیده می‌شود. دوربین دوتایی برای آن در نظر گرفته شده و در پایین آن هم چند پین مختلف دیده می‌شود که به احتمال زیاد می‌توان لوازم جانبی‌های مختلفی به آن متصل کرد.

iPhone-7-2

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون‌های جدید در تاریخ ۱۶ شهریور ماه معرفی خواهند شد و در تاریخ ۱۹ شهریور ماه پیش فروش آن‌ها آغاز می‌شود. فروش این محصولات هم از تاریخ ۲۶ شهریور ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

iPhone-7-3

‌‌‌

منبع: hi-tech

‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    در ضمن اگه اپل دیگه نیاد که میاددددددددددد.ضررش هم برای ایرانه.اصلا برای کشورمون هم که شده بهتره اپل بیاد نمایندگی بزنه.اینجوری هم مردم می تونن اپل بخرن هم پول گمرکش می ره تو جیب خودمن.

  2. Avatar Arsalan

    همون بهتر که تو ایران نیاد ، تا نوت۷ هست اپل کیلویی چنده????????????

  3. Avatar صادقي

    فعلا که اپلی در کار نیست

  4. Avatar رضا

    از ایران که پریدن این گوشی ها
    🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه