تصاویر اولین گوشی شرکت IMOO لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته‌ی گذشته مشخص شد که شرکت BBK مالک اصلی سه شرکت Oppo، OnePlus و Vivo قصد دارد شرکت دیگری را با نام IMOO  تاسیس کند. شرکت IMOO اولین تلفن‌همراه هوشمندی که برای آموزش به کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد را تولید خواهد کرد. به‌تازگی اولین تصاویر این تلفن‌همراه هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته است.

اولین گوشی شرکت چینی IMOO در حوزه‌ی آموزش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در تصاویر نمای کلی گوشی به همراه برخی ویژگی‌های ظاهری آن به نمایش در می‌آید. به جز تصاویر منتشر شده اطلاعات زیادی از این تلفن‌ همراه هوشمند منتشر نشده و نمی‌دانیم که چه مشخصات سخت‌افزاری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص نیست که این گوشی‌ به چه شکل در زمینه‌ی آموزش کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد رابط کاربری این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده که روی موارد آموزشی در حوزه‌های مختلف کاربرد خواهد داشت. شاید این محصول برای آموزش در زمینه‌های مختلف با یکسری ویژگی خاص راهی بازار شود.

‌‌‌

از آنجایی که این گوشی سروصدای زیادی به راه انداخته، بعید نیست که به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم. از آنجایی که شرکت BBK با در اختیار داشتن سه شرکت Oppo، OnePlus و Vive سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی تولید تلفن‌های همراه دارد، انتظار داریم که گوشی IMOO هم محصول جالب توجهی باشد.

‌‌‌‌

منبع: Phone Radar

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. shervin

    این چینی ها هم تا بازار گوشی و موبایل رو به گند نکشن بیخیال نمیشن!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه