تصاویر جدید از گوشی Mi 5 شیائومی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
Xiaomi Mi 5

به‌تازگی تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5 شرکت شیائومی منتشر شده که این محصول را در رنگ‌های مختلف به نمایش در می‌آورد.

گوشی Mi 5 از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، چهار گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

براساس آخرین شایعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. قبلا انتظار می‌رفت که این گوشی با یک صفحه نمایش Full HD در اختیار کاربران قرار بگیرد.

به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی این محصول استفاده شده که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 روی آن قرار گرفته است. برای گوشی Mi 5 از چهار گیگابایت رم، ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده و سنسور تشخیص اثر انگشت روی آن قرار گرفته است. شایعات گفته‌اند که این محصول با قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۰۹ دلار) راهی بازار می‌شود.

به احتمال زیاد گوشی Mi 5 یک مدل «پلاس» (Plus) هم خواهد داشت. مدل پلاس از یک صفحه نمایش ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت.

دوربین پشت این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد و قرار است با قیمت ۲۵۰۰ یوان (۳۸۷ دلار) راهی بازار شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را در رنگ‌های مختلف مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: TimesNews.co.uk

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    این ترکیبی از سامسونگ واپله

  2. Avatar امین حمیدی

    در اولین برخورد طراحی سری گلکسی سامسونگ چشم رو قلقلک میده . بعد از کپی برداری از روی ایفون . حالا دیگه شاهد کپی برداری از سامسونگ هم هستیم . بماند سری نوت این برند بسیار خوب ظاهر شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه