شایعه عرضه آیفون در سه مدل مجددا قوت گرفت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته عکس‌هایی از آیفون‌های شرکت اپل منتشر شده بود که آن‌ها را در سه مدل مختلف نشان می‌داد. این فرضیه که ممکن است آیفون امسال در سه مدل عرضه شود پیش‌تر هم مطرح شده بود و این عکس‌ها این فرضیه را تایید می‌کردند. طبق آن عکس‌ها آیفون در سه مدل آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو عرضه می‌شوند. چند روز پس از انتشار آن تصاویر، ایوان بلاس که عموما اطلاعات قابل توجهی درباره محصولات تکنولوژیک جدید در اختیار دارد فرضیه وجود سه آیفون را رد کرد و به این نکته اشاره کرد که آیفون در دو مدل با نام‌های «Sonora» و «Dos Palos» عرضه خواهد شد.

در واقع او معتقد بود دو آیفون خواهیم داشت، آیفون و آیفون ۷ پلاس. حال امروز دوباره عکس جدیدی منتشر شده تا ابهامات بی‌پایان درباره آیفون جدید ادامه پیدا کند. این تصاویر مجددا سه آیفون مختلف را نشان می‌دهند. یک آیفون معمولی، یک آیفون پلاس و یک آیفون پرو که مثل آنچه قبلا می‌دانستیم دوربین دوتایی دارد. پسوند این آیفون هم شبیه به یکی از محصولات اپل یعنی آیپد پرو است. آیپد پرو اسمارت کانکتور دارد و طبق این تصویر جدید و براساس اطلاعات قبلی‌مان آیفون پرو هم اسمارت کانکتور دارد.

به هر حال برای اطمینان پیدا کردن از اینکه آیفون جدید در چند مدل عرضه خواهد شد هنوز هم راهی وجود ندارد به جز انتظار. در ادامه می‌توانید تصاویر انتشار یافته از آیفون جدید شرکت اپل را ببینید:

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    نمیدونم چرا با اینکه از طرفدارای اپلم ولی خوب اصلا این طراحی دوست ندارم با اینکه امکانات بالاتری داره ۶اس رو ترجیح میدم . البته این نظر شخصیمه موفق باشید با تشکر.

    1. Avatar مهدی

      دقیقا.ولی من این طراحی رو فقط با رنگ مشکی و نیلی که تصاویرش اومده بود خیلی دوست دارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه