تغییر طراحی لولاها در سرفیس‌بوک ۲ مایکروسافت

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز یک تصویر جالب روی صفحه‌ی اینستاگرام مایکروسافت ظاهر شد که نشان می‌داد طراحی جدید لولاهای سرفیس بوک ۲ (Surface Book 2) که هنوز رونمایی نشده، به چه شکل خواهد بود.
این پست با عنوان “کلید موفقیت شما” به وضوح اشاره‌ای به این که این تصویر طراحی جدید لولاهای SB2 خواهد بود نکرده، اما خود تصویر قطعا صفحه کلید آشنای سرفیس بوک را نشان می‌دهد چرا که طراحی متمایز آن به راحتی قابل تشخیص است. اما لولایی که در این عکس مشاهده می‌شود کاملا متفاوت با چیزی است که در مدل‌های رایج دیده‌ایم. علاوه بر آن به نظر می‌رسد تمرکز عکس روی آن است، چرا که یک قسمت عمده از عکس را به یکی از زاویه‌ها اختصاص داده است.

surface-book-2-مایکروسافت

عکسی که در صفحه‌ی اینستاگرام مایکروسافت آپلود شده

دنیل روبینو (Daniel Rubino)، دبیر تحریریه‌ی بخش مرکزی ویندوز (Windows Central)، در تایید این که این تصویر از یک ویدیوی مفهومی مربوط به سرفیس‌بوک ۲ برداشته شده، گفت:
“می‌توانم تایید کنم که این تصویر آپلود شده (که عکس نیست) از یک حلقه‌ی فیلم از منابع داخلی مایکروسافت برداشته شده است که به منظور ایده‌ گرفتن برای طراحی سرفیس‌بوک ۲ بوده. این ویدیو اخیرا در بعضی دپارتمان‌ها و جلساتی که از ماه جولای (اواسط تیر) برگزار می‌شده، در مایکروسافت به نمایش درآمده و چندین نفر می‌توانند دیدن ویدیو (که این تصویر از آنجا آمده) را تایید کنند.”
با وجود این که طراحی نهایی تا زمان رونمایی از سرفیس‌بوک ۲ تغییر کند، اما این تصویر با شایعاتی مطابقت دارد که مبنی بر آن مایکروسافت برای باریک‌تر کردن شکاف بین صفحه‌کلید و صفحه‌ی نمایش هنگام بسته بودن دستگاه، سیستم لولاها را دوباره طراحی خواهد کرد.
تا معرفی سرفیس‌بوک ۲ خیلی فاصله داریم. در حالی که خیلی از شایعات مبنی بر این هستند که برای رونمایی تا بهار سال آینده باید صبر کرد چرا که همزمان با آپدیت مهم ویندوز ۱۰ خواهد بود و این رخدادRedtone 2  نام‌گذاری شده است.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه