تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت ۷ از لبه‌ی خمیده‌ی آن خبر می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 7

اخیرا تصویری تبلیغاتی منتسب به فبلت سامسونگ گلکسی نوت منتشر شده که بعضی از ابهامات درباره‌ی نسخه‌ی بعدی این فبلت را رفع می‌کند. این تصویر را منبعی که می‌خواهد ناشناس بماند، به اعضای وب‌سایت Phone Arena فرستاده است. این منبع گفته در شرایطی قرار گرفته که توانسته تصویری از این تیزر تبلیغاتی به دست بیاورد. اگر این تصویر واقعی باشد، نشان می‌دهد که سامسونگ، گوشی گلکسی نوتِ امسال را گلکسی نوت ۷ نام‌گذاری می‌کند.

این حرکت سامسونگ هوشمندانه است، چون با رد شدن از عدد ۶، دو گوشی گلکسی نوت ۷ و گلکسی S7 را در ردیف هم قرار می‌دهد. سامسونگ نگران بود که مبادا مصرف‌کنندگان با نگاه به نام گلکسی نوت ۶ تصور کنند که این گوشی متعلق به سال گذشته است. علاوه بر این، دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هم ممکن است هم این تصور ذهنی را در مصرف‌کنندگان تقویت کنند.

در جمله‌ای که با این تصویر همراه است با کلمات بازی و نوشته شده که “بر لبه‌‌ی یک چیز فوق‌العاده بنویسید.” ظاهرا این جمله به طراحی احتمالی گلکسی نوت ۷ اشاره دارد؛ آن طور که شایعات تاکنون نشان داده‌اند این گوشی در هر دو سمت جلو و پشت لبه‌های خمیده دارد. علاوه بر این، این جمله می‌تواند به معنی قابلیت‌های ویژه برای قلم S-Pen هم باشد.

گلکسی نوت ۷ احتمالا یک نمایشگر ۵.۸ اینچی سوپر AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. در پیکره‌بندی این دستگاه از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۳ همراه با پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده شده است. حافظه‌ی اصلی یا همان رم این دستگاه هم ۶ گیگابایت ظرفیت دارد. این گوشی هم مثل گلکسی اس ۷ دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دیافراگم دوربین این دستگاه f1.7 است.

انتظار داریم این فبلت ماه آینده معرفی شود و عرضه‌ی آن هم مدت کوتاهی پس از آن صورت می‌گیرد.

تیزر نوت 7

منبع: Phone Arena

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مرادی

    ممنون مطلب بسیار جالبی بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه