جدیدترین تصاویر گلکسی S8 پلاس را حتما ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز تصاویر جدیدی از گلکسی S8 پلاس منتشر شد. تصاویری که مربوط به مدل واقعی می‌شوند و این گوشی را در حال استفاده نشان می‌دهند. در این تصاویر مشخص شده که فردی این گوشی را در اختیار دارد و با آن کار می‌کند.

سامسونگ برای گلکسی S8 پلاس صفحه نمایش بزرگی را در نظر گرفته که به احتمال زیاد نسبت تصویر ۱۸:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در تصاویر منتشر شده، دیده می‌شود که کاربر در حال بازی کردن است؛ اما بازی این نسبت تصویر را پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل کمی فضای مشکی روی صفحه نمایش دیده می‌شود. این عکس‌‌ها نشان می‌دهند که لبه‌های گوشی به شدت باریک هستند و کاربران با محصول زیبایی مواجه خواهند شد.

New-Samsung-Galaxy-S8-leaks-(3)

یک عکس دیگر هم از این گوشی منتشر شده که لوگوی Galaxy S8 6 را نشان می‌دهد. به احتمال زیاد این نوشته به صفحه نمایش شش اینچی گلکسی S8 پلاس اشاره می‌کند. البته شاید عدد شش به کار رفته در کنار اسم گوشی، شماره‌ای باشد که برای مدل آزمایشی در نظر گرفته شده است.

New-Samsung-Galaxy-S8-leaks (2)

گفته شده که در سمت چپ دستگاه دکمه‌ای برای کار با دستیار صوتی این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده که در این تصاویر نمی‌توانیم آن‌ را ببینیم. همچنین تصویر دیگری هم از S8 سامسونگ به بیرون درز کرده که نمایی کامل از این تلفن همراه هوشمند را به همراه رابط کاربری نشان می‌دهد.

Galaxy-S8-1

منبع: Weibo – Xinmin – teknofilo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Next is Now

    فوق العادست و رویای سایر کمپانی ها

  2. Shahrokh

    واقعا خیلی خوش ساخت و شیکه عالیع

  3. احسان عمرانی

    مشخصات فنی از جمله مقدار حافظه رم و حافظه داخلی Galaxy S8 چیه؟۴گیگ رم و۶۴ گیگ حافظه داخلی شایعه شده.آیا برای پرچمدار سامسونگ کم نیست؟؟؟

  4. سان.

    واقعا عدم استفاده از اسکنر اثر انگشت اپتیکال تو ذوقم زد.

  5. SINA HIDDEN

    به نظر من سامسونگ به جای اینکه هوم فیزیکی رو حذف کنه باید زخامتشو عوض میکرد من اصلا از نبود هوم خوشم نمیاد کل تابستون رو موبایل نخریدم که برا عید امسال پرچم دار بخرم اونم که دیر میاد بازار و قیافشم …

  6. آرمان

    همه منتظرن گوشی بی‌حاشیه بیاد و سازنده‌ها به تکاپو افتاده‌ن، غافل از اینکه وقتی این تکنولوژی عادی شد، جلوی همه‌ی گوشی‌ها میشه فقط یه صفحه‌ نمایش و دیگه طراحی بی‌معنی میشه. ظاهر گوشی‌ها تکراری میشه

  7. Farid

    سامسونگ و ال جی همفکری میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه