جسیکا چستین در فیلم The Division حضور دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت قرار است فیلمی از روی بازی The Division بسازد. هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نداریم، اما ظاهرا «جسیکا چستین» (Jessica Chastain) قرار است یکی از نقش‌های اصلی فیلم The Division را بر عهده داشته باشد.

ظاهرا یوبی‌سافت انتظار دارد تا موفقیت Prince of Persia را دوباره با فیلم The Division تکرار کند.

طبق خبری که خبرگزاری The Hollywood Reporter منتشر کرده است، جسیکا چستین در حال حاضر مشغول انجام مذاکرات برای بازی در فیلم The Division است. چستین قرار است در کنار «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) ایفای نقش کند.

جسیکا چستین تا به امروز نامزد دریافت دو جایزه‌ی اسکار شده است. او در کارنامه‌اش، فیلم‌هایی مثل Take Shelter، Zero Dark Thirty، Take Shelter، The Martian و Interstellar را دارد.

TheDivision

فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته می‌شوند، معمولا نتیجه‌ی نهایی خوبی را ارایه نمی‌دهند. برای مثال، فیلم «وارکرفت» نتوانسته است آن طور که باید، فروش داشته باشد. با این حال، استودیوی فیلم‌سازی Ubisoft Motion Pictures مطمئن است که می‌تواند فیلم‌هایی خوب تولید کند. این استودیوی فیلم‌سازی اعتماد زیادی به فیلم «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed) دارد. فیلم فرقه اساسین به تهیه‌کنندگی «مایکل فاسبندر» (Michael Fassbender) ساخته می‌شود و قرار است در روز ۲۱ دسامبر سال جاری اکران شود.

در بین فیلم‌هایی که تا به حال از روی بازی ساخته شده، فیلم «شاهزاده‌ی پارسی» (Prince of Persia)، سربلندتر از بقیه بیرون آمده است. این فیلم هم از روی یک بازی یوبی‌سافت ساخته شده و نقش اصلی‌اش هم جیک جیلنهال است، در نتیجه احتمالا یوبی‌سافت انتظار دارد تا موفقیت این فیلم را دوباره با فیلم The Division تکرار کند.

بازی Tom Clancy’s The Division یک بازی اکشن سوم‌شخص آنلاین است. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده.

منبع: VG247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه