جی‌.جی. آبرامز از فیلم نامه‌ی جنگ ستارگان بعدی راضی است

۵ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
star wars the force awakens

«جی‌جی. آبرامز» (J.J. Abrams)  کارگردان فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) فیلم‌نامه‌ی قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان را خوانده و از آن بسیار راضی است.

جی‌.جی. آبرامز فیلم نامه‌ی قسمت بعدی جنگ ستارگان را خوانده و گفته که دوست دارد فیلم بعدی را هم خودش کارگردانی کند.

«گرگ گرنبرگ» (Greg Grunberg) که از دوستان صمیمی آبرامز به شمار می‌رود، در گفتگویی با سایت The Washington Post گفت:” آبرامز فیلم‌نامه‌ی قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان را خوانده و از آن بسیار راضی بوده و گفته که کاشکی قسمت بعدی را هم خودش کارگردانی کند.”

گرنبرگ به این موضوع اشاره کرده بود که آبرامز یک یا دوبار هم در زمان ساخت سریال لاست گفته بود آرزو داشته تمام قسمت‌ها را خودش کارگردانی کند.

صحبت‌های آبرامز درباره‌ی فیلم‌نامه‌ی نسخه‌ی بعدی جنگ ستارگان می‌تواند برای علاقه‌مندان به این مجموعه فیلم‌ها بسیار هیجان‌انگیز باشد و از هم اکنون این امید را در علاقه‌مندان به وجود می‌آورد که قسمت بعدی هم فیلم خوبی خواهد بود.

J.J Abrams

جی‌.جی. آبرامز

جی‌.جی. آبرامز به عنوان یکی از تهیه‌کننده‌های قسمت بعدی انتخاب شده، اما نمی‌تواند فیلم را خودش بسازد. به هر حال آبرامز می‌تواند «ریان جانسون» (Rian Johnson) کارگردان قسمت بعدی را راهنمایی کند.

قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان که فعلا Star Wars: Episode VIII نام دارد، در تاریخ ۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۶ (۲۶ می سال ۲۰۱۷) اکران خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Cnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه