دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام مثل آب خوردن؛ نگاهی به اپلیکیشن اینستاسیو

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام - اینستاسیو

حتما تا الان پیش آمده که عکس یا فیلم جالبی را روی اینستاگرام ببینید و با خود بیندیشید که ای کاش می‌توانستم آن را دانلود کنم و در گالری گوشی خود داشته باشم. متاسفانه اپلیکیشن اینستاگرام اجازه‌ی این کار را به شما نمی‌دهد. ولی خوشبختانه اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی زیادی برای این کار وجود دارد. این هفته قصد داریم در دیجی‌کالا مگ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای گوشی‌های اندرویدی به اسم اینستاسیو (InstaSave for Instagram) را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن رایگان اجازه می‌دهد دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را حقیقتا به راحتی آب خوردن انجام دهید. ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید تا با نحوه کار اپلیکیشن اینستاسیو آشنا شوید.

همان‌طور که دیدید کار با اپلیکیشن اینستاسیو بسیار ساده و آسان است. این اپلیکیشن وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد ولی معایبی هم دارد. پیش از هر چیز احتمالا متوجه شدید که آیکن و رابط کاربری این اپلیکیشن هنوز با تغییرات جدید اینستاگرام هماهنگ نشده. البته طبیعتا این موضوع روی عملکرد اپلیکیشن تاثیری ندارد، ولی ظاهر قدیمی اپلیکیشن ممکن است برای بعضی‌ها خوشایند نباشد. نکته‌ی ناخوشایند بعدی بنرهای تبلیغاتی است که باید حضور آن‌ها را در پایین صفحه تحمل کنید. البته با توجه به رایگان بودن اپلیکیشن جای گله‌ای باقی نمی‌ماند. اگر بخواهید از شر بنرهای تبلیغاتی خلاص شوید باید اندکی هزینه کرده و نسخه‌ی پرمیوم اپلیکیشن را بخرید. با دریافت کردن نسخه‌ی پرمیوم علاوه بر حذف شدن تبلیغات این امکان را خواهید داشت تا محل پیش‌فرض ذخیره شدن عکس‌ها و فیلم‌هایی که دانلود می‌کنید را تغییر دهید.

در نهایت بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که امکان دانلود کردن عکس و فیلم از اینستاگرام به این معنی نیست که ما اجازه داریم این عکس‌ها و فیلم‌ها را بدون اطلاع و رضایت صاحب آن‌ها به نام خودمان دوباره منتشر کنیم.

Pros

  • امکان دانلود عکس و ویدیو
  • تشخیص خودکار لینک‌های اینستاگرام
  • عملکرد ساده و آسان

Cons

  • ظاهر قدیمی آیکن و رابط کاربری
  • بنرهای تبلیغاتی
  • عدم امکان تغییر محل ذخیره فایل‌ها در نسخه رایگان

‌‌‌‌

دانلود از گوگل پلی

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar میثم

    فقط copy share url رو بزنید همین!
    Easydownloder رو برای اندروید نصب کنید خودش خودکار دانلود میکنه و تو گالری ذخیره میشه. نیازی نیست از اینستا خارج شید تو تلگرام یا جای دیگه paste کنید و …

  2. Avatar مهدی

    برنامه اینستاکپشن خیلی بهتر از اینه

  3. Avatar شاهین

    کاش یه اپلیکیشن یا روشی هم معرفی میکردید واسه دانلود عکسای ۵۰۰px.

  4. Avatar فرید

    سلام
    دوستان این کارا لازم نیست. copy url کنید ، بعد پست کنید توی تلگرام. از تلگرام هم save konid هر جا میخواید

  5. Avatar آرش

    بهترین کار اینه که از og insta+ استفاده کنیم.هم از اینستا پیشرفته تره هم دانلود داره هم نشون میده کی مارو فالو کرده و کی نکرده

  6. Avatar mahmudipur_m

    آقا این روشا قدیمی شده دگ
    الان لینکشو کپی میکنیم میزاریم توی تلگرام فیلمو یا عکسو میده خیلی راحت این همه دنگ و فنگم نداره که آی بیا نرم افزار جدید بریز آی آپدیت داد و اووووووه کلی دردسر مختلف

  7. Avatar Navid

    ios هم داره ، اسمش instadown هست . در ضمن اصلا به این برنامه ها نیاز نیست ، تو تلگرام بات InstaSave رو ادد کنید همون کارو میکنه با سرعت خیلی بیشتر ، حتی واسه بعضی! پیجها “قند شکن” هم نمیخاد.
    امیدوارم مفید باشه…

  8. Avatar فرهاد

    یه راه حل راحتتر اینه که لینک عکس یا فیلم اینستاگرامو کپی کنید بعد واسه خودتون یا شخص دیگه ای ارسال کنید.خود تلگرام عکس (یا فیلم) رو لود میکنه و میتونید سیوش کنید.
    اینطوری نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید و تبلیغات هم مزاحمتون نیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه