در سال ۲۰۱۷ منتظر آیپد ۱۰.۵ اینچی باشید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در میانه‌ی تابستان امسال بود که مجموعه‌ای از شایعات مختلف درباره‌ی آینده‌ی تبلت‌های شرکت اپل منتشر شد. بر اساس بخشی از این شایعات مشخص شده بود که شرکت محبوب اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ میلادی یک آیپد ۱۰.۵ اینچی را روانه‌ی بازار کند.

اما حالا این شایعات رنگ و بوی جدی‌‎تری به خودش گرفته است. بر اساس اطلاعات درز شده از یکی از تامین‌کننده‌های قطعات آیپد در کشور تایوان، مراحل ساخت و تولید آیپد ۱۰.۵ شرکت اپل که هنوز نه تایید شده و نه نامی به آن نسبت داده شده است، از ماه آینده رسما آغاز خواهد شد. بر همین اساس می‌توان انتظار داشت که در سه‌ماهه‌ی نخست سال آینده‌ی میلادی این آیپد جدید رسما توسط اپل رونمایی و در مدت کوتاهی پس از معرفی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

می‌خواهید درخصوص شایعات منتشر شده درباره‌ی آیپد ۱۰.۵ اینچی بیش‌تر بدانید؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این آیپد جدید ۱۰.۵ اینچی، به‌همراه آیپد ۱۲.۹ اینچی جدید که احتمالا در کنار هم رونمایی و معرفی خواهند شد، در زمان عرضه به چیپست جدید اپل یعنی A10X مجهز خواهند بود.

هم‌چنین پیش‌تر خبرهایی به‌گوش می‌رسید که اپل انتظار دارد این آیپد ۱۰.۵ اینچی جدید در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۲ میلیون دستگاه بفروشد و در نهایت هم موفق بشود تا انتهای سال ۲۰۱۷ میلادی فروش‌اش را به بازه‌ی بین ۵ تا ۶ میلیون دستگاه برساند.

شاید پیش خودتان بپرسید اپل به چه منظوری باید دنبال اندازه‌ی ۱۰.۵ اینچی می‌رفته. بر اساس بررسی‌هایی که پیش‌تر انجام شده، در میان کاربران کشور ایالات متحده که از تبلت‌های‌شان برای کار و تحصیل استفاده می‌کنند، ۱۰.۵ اینچ یکی از محبوب‌ترین سایزها بوده. بر اساس نظرسنجی انجام شده، مدل ۹.۷ اینچی که همین حالا در بازار برای خرید موجود است، به اندازه‌ی کافی بزرگ نبوده و از طرف دیگر، مدل ۱۲.۹ اینچی هم آنقدر بزرگ بوده که دست و پای کاربران را می‌گرفته.

هم‌چنین انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ میلادی اپل از یک آیپد ۹.۷ اینچی جدید هم رونمایی کند. البته مدل ۹.۷ اینچی در مقایسه با مدل‌های ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌‎تری خواهد داشت. قیمت این تبلت ۹.۷ اینچی هم به‌شکلی تنظیم خواهد شد تا بتواند در برابر تبلت‌های اندرویدی مزیت رقابتی داشته باشد. باید تا سه‌ماهه‌ی سال ۲۰۱۷ میلادی صبر کنیم و ببینیم اپل برای بازار تبلت‌های‌اش چه تصمیم گرفته است.

منبع: GSMarena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احمد

    کاری به بحث اپل و سامی ندارم ولی خداییش ایپد اپل همیشه با اختلاف بهترین ولی گوشی رو نمی دونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه