شایعه‌ها از عرضه‌ی نکسوس HTC در سال جدید میلادی می‌گویند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل امسال برای اولین بار دو گوشی نکسوس را همزمان عرضه کرد. هر کدام از این گوشی‌ها هم توسط یک شرکت جداگانه ساخته شده بودند. این حرکت نتیجه‌ی چندان بدی هم برای گوگل نداشت، به همین دلیل شنیدن این خبر که احتمالا گوگل در سال جدید میلادی می‌خواهد دو نکسوس جدید، یکی کوچک و یکی بزرگ، عرضه کند، چندان هم عجیب نیست.

دل گوگل به قدری به حال HTC سوخته است که می‌خواهد ساخت نکسوس‌های بعدی خود را به این شرکت بسپارد.

بر اساس شایعه‌ای که از چین بیرون آمده، احتمالا در سال جدید میلادی دو نکسوس جدید عرضه خواهند شد. یکی از این نکسوس‌ها صفحه‌ای ۵ اینچی و دیگری صفحه‌ای ۵٫۵ اینچی خواهد داشت. نکسوس‌های قبلی یعنی ال جی نکسوس ۵X و هوآوی نکسوس ۶P به ترتیب صفحه نمایشی به اندازه‌های ۵٫۲ و ۵٫۷ اینچی داشتند. نکسوس ۶ موتورولا هم صفحه‌اش ۶ اینچی بود. با تمام این اوصاف، کار کردن با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی ۵X هم با یک دست چندان راحت نیست و از صفحه‌ای کوچکتر برای نکسوس‌های جدید استقبال می‌کنیم.

مهم‌ترین بخش شایعه‌ی جدید این جا است:‌ منبع چینی می‌گوید که قرار است HTC هر دو نکسوس جدید را بسازد! این شرکت تایوانی اخیرا به‌قدری با مشکلات مالی زیادی برخورد کرده است که مدیرعامل‌اش اخیرا گفت دیگر نمی‌خواهند توجه زیادی به بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشند. همین موضوع هم باعث شده است تا به شایعه‌ی منتشر شده کمی شک کنیم.

اما شایعه‌ی جدید می‌گوید که دل گوگل به قدری به حال HTC سوخته است که می‌خواهد ساخت نکسوس‌های بعدی خود را به این شرکت بسپارد، تا بلکه وضعیت مالی‌اش کمتری بهتر شود. چند وقت پیش هم شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت هوآوی نکسوس ۶P به قدری محبوب شده است که گوگل از همین حالا برای ساخت نکسوس بعدی با این شرکت چینی وارد مذاکره شده است.

فعلا نتیجه‌گیری نمی‌کنیم و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر می‌نشینیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. vision

    اچ تی سی دیگه باید بره. اچ تی سی اندروید رو فرستاده وسط و الان شرکت ها درگیرش اند اچ تی سی با ذهن خلاق کمپانیش باید واسه یه مدت بره و با ایده های خیلی جدیدتری نسبت به چیزی که بقیه شرکتا سرگرمش اند برگرده

    1. کامی

      این حبابی (هوایی یا همان هواوی) هست که باید بره با اون شیایو لایانشامپویی… شرکت های از بنیان بر تقلب و حقه بنا نهاده شده…

  2. علی

    هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد

  3. علی جوادی

    دوران اچ تی سی تموم شده…این همون شرکت گستاخی بود که محصولات بقیه شرکتها مخصوصا سامسونگ رو با دلایل غیر عقلانی به اشیا نسبت میداد و بنظر خودش مسخره ش میکرد…حالا دیگه داره از گردونه حذف میشه…

    1. unicorn

      اگه اچ تی سی سامسونگ رو به اشیا و چسب زخم نسبت داد(که به حق هم قاب پشتی سری S5 بی شباهت نیس به همون چسب زخم)، سامسونگ طرفداران و خریداران اپل رو تو یه تبلیغ تلویزیون خیلی صریح به گوسفند(!) نسبت داد!

  4. Mahi

    یک چیزو میدونم. اون هم اینکه هیچ شرکتی دلش به حال شرکت دیگری نمیسوزه و همه چیز در یک کلمه خلاصه میشه: “منفعت”

    1. مسعود

      ولی روش ها فرق داره…یک شرکت دنبال منفعته حتی اگر حامیانش به نابوده برده بشند ولی یک شرکت دیگه سود را دو طرفه میبینه و اعنقاد داره باید در یک کسب و کار پایدار هر دو ظرف سود ببرند تا دوام داشته باشه..یک شرکت هم در جهت ایجاد سود بردن از فضای وهم آلود و القای حس خود برتر بینی و ایجاد فضای هپروتی برای کسب درآمده مثل اپل….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه