[CES 2016] شرکت Polaroid دو تلفن همراه هوشمند جدید معرفی کرد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Polaroid Snap Smartphone

در نمایشگاه CES 2016 دو گوشی جدید از سوی شرکت Polaroid  معرفی شدند که Power و Snap نام دارند.

شرکت Polaroid دو تلفن همراه هوشمند به نام‌های Power و Snap را معرفی کرد که با قیمت ارزان و از ماه آینده راهی بازار می‌شوند.

تلفن همراه هوشمند Power از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. تلفن همراه هوشمند Power یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دومین محصول شرکت Polaroid هم که Snap نام دارد در سه اندازه‌ی ۵ اینچ، ۵٫۵ اینچ و ۶ اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته دقت تصویر تمام این گوشی‌ها ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود. برای این تلفن‌های همراه از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. دوربین پشت این تلفن همراه هوشمند ۱۳ مگاپیکسل و دوبین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است. البته دوربین جلوی این گوشی‌ها از فلش بهره می‌برند. گوشی‌های سری Snap بین ۱۲۹٫۹۹ تا ۱۷۹٫۹۹ دلار قیمت دارند.

این تلفن‌های همراه هوشمند از ماه آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصولات را مشاهده کنید:

لازم به‌ذکر است که شرکت Polaroid از سال ۱۹۴۸ دوربین‌های عکاسی تولید می‌کرده است. دوربین‌های این شرکت در آن زمان می‌توانستند عکس‌ها را در مدت زمان ۶۰ ثانیه در اختیار کاربران قرار دهند. البته این شرکت در سال ۲۰۰۱ ورشکسته شد. در CES سال گذشته بود که این شرکت محصولات جدید خودش را تولید کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Scoop

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه