راهنمای خرید لوازم التحریر مدرسه (ویترین کالا)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ چیز گم نخواهد شد

جامدادی

بـرای دانش آموزان، نویسندگــان و نقاشــان حرفـه‌ای

جامدادی از وسایل کاربردی است که مختص به سن و سال و گروه خاصی نیست. چه دانشجو باشید چه نقاش و مهندس و خوشنویس یا اگر فرزندی دارید که به مدرسه می‌رود به خرید جامدادی نیاز خواهید داشت. برای کودکان بهتر است جامدادی‌هایی متناسب با سن آن‌ها و در نظر گرفتن علایق و روحیه‌‌شان انتخاب کرد. اینجا علاوه بر جامدادی‌های مختص کودکان، جامدادی‌های مخصوص بزرگ‌سالان و نقاشان معرفی‌شده است. شما می‌توانید به رسته‌ی جامدادی در سایت دیجی‌کالا بروید و نمونه‌های بیش‌تری از جامدادی را ببینید و سفارش دهید.

Pencil_Case_1_No10

‌ ‌

لذت ناب نوشتن

خودنویس و روان نویس

ابزار نوشتن تان، بخشی از شخصیت شما را شکل می دهد

بعضی از وسایل شخصی در طول زمان به مشخصه افراد تبدیل می‌شوند؛ چیز هایی که دیگران با دیدن شان به یاد آن آدم خاص می‌افتند. ادکلن و ساعت از جمله این وسایل هستند. همراه با این دو  ابزار شخصی، داشتن یک خودنویس شیک و جذاب از یک برند معروف می‌تواند ضلع سوم این وسایل باشد. اینجا با تعدادی از خودنویس‌ها و ست‌های خاص و  جذاب خودنویس و روان‌نویس  آشنا می‌شوید که می‌توانید برای خود یا هدیه دادن به دیگران از آن‌ها استفاده کنید؛ هم‌چنین با مراجعه به زیرگروه خودنویس در رسته‌ی لوازم‌التحریر می‌توانید تعداد بیشتری از این خودنویس‌ها را مشاهده کنید.

Pencil_Case_2_No10

‌ ‌

میز کارت را از نو بچین

لـوازم اداری

چند پیشنهــاد بــرای شکیـل تر شـدن میز کار شمـا

برای داشتن یک میز کار منظم و مجهز، به تعدادی لوازم اداری و بایگانی نیاز دارید تا با استفاده از آن‌ها، هم کارهایتان را راحت‌تر پیش ببرید و هم سروسامانی به نوشت‌افزارها و ابزارهای روی میز خود بدهید. اینجا محصولاتی را که برای این کار نیاز دارید مشاهده و برای دیدن لوازم دیگر به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید. زیرگروه لوازم اداری سایت دیجی‌کالا، دارای کامل‌ترین مجموعه‌ی وسایل موردنیاز شما برای میز کار و اتاق اداری است. این زیرگروه شامل چسب، قیچی، استامپ، اقلام مصرفی، مجموعه‌ی لوازم اداری رومیزی ، تخته وایت‌برد و کلیربرد، گیره آهن‌ربایی و ابزارهای بایگانی است.

Pencil_Case_3_No10

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه