بازدید معاونت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان از دیجی‌کالا

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چندی پیش، نمایندگان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از مرکز پردازش کالای فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بازدید کردند. در این دیدار، به همکاری مثبت و سازنده‌ی این سازمان با فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده تاکید شد.

دیجی‌کالا به عنوان مرجع تخصصی نقد، بررسی و فروش اینترنتی، سهم عمده‌ای را از بازار عرضه‌ی اینترنتی کالا در ایران در اختیار دارد. دیجی‌کالا در یک دهه‌ی اخیر سعی کرده است علاوه بر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تجربه‌ی خریدی هوشمندانه و آسوده، سهمی چشم‌گیر در تحقق برنامه‌های راهبردی کشور همچون هم‌سو شدن با اقتصاد مقاومتی، آموزش و ارتقای مسوولیت‌های اجتماعی و کاهش معضلات عمده‌ی شهری داشته باشد.

در راستای گسترش همکاری‌ها و ارتباط نزدیک‌تر، «سید داود موسوی»، عضو هیات مدیره و معاونت نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی و همچنین «اکبر تقوی شوازی»، مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی، از مرکز پردازش کالای فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بازدید کردند. در این بازدید، بالاترین مقام‌های اجرایی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هرچه بیش‌تر با سیستم پردازش سفارش‌ها، مرکز عملیات، پردازش اتوماتیک، واحد امور مشتریان و مرکز تماس دیجی‌کالا آشنا شدند.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، زیرمجموعه‌ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. به گفته‌ی «محمود نوابی»، رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده، شعار محوری این سازمان این است: «کالای فروخته شده پس گرفته می‌شود.» دریافت خدمات پس از فروش، حق طبیعی مشتریان است و فروشنده‌ها باید رضایت مصرف‌کننده‌ها را جلب کنند. دیجی‌کالا از اولین کسب‌وکارهای اینترنتی ایران بود که موضوع «۷ روز ضمانت مرجوع‌کردن کالا» را برای اولین بار مطرح و اجرا کرد. در حال حاضر خدمات پس از فروش دیجی‌کالا، به‌طور متوسط، ماهانه به ۲۰۰۰۰ مشتری و مخاطب، خدمات مشاوره و راهنمایی، درخواست‌ها‌ی استفاده از فرصت تست و بازگشت کالا، تضمین بهترین قیمت و سایر موارد را ارایه می‌دهد که طبق نظرسنجی صورت‌گرفته از مشتریان، راه رسیدن به هدف خود که همان مشتری‌مداری است را تا حد زیادی پیموده است.

ماموریت اصلی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حمایت از مشتریان است. این رسالت با شعار بنیادین دیجی‌کالا، یعنی توان‌مند کردن مشتری در یک راستا قرار دارد.

کسب عناوین گوناگونی از جمله برگزیده در میان ۱۰ کارآفرین برتر، برگزیده‌ی پنجمین اجلاس جهانی نشان منتخب، دریافت تندیس دیموند، چندین دوره برگزیده‌ی کسب‌وکار الکترونیک، چندین دوره برگزیده‌ی عنوان برترین وب‌سایت فروش اینترنتی گواهی بر این ادعاست که دیجی‌کالا با درنظرگرفتن و اجرای یک نظام صحیح مبتنی بر دانش، در راه رسیدن به اهداف مشتری‌مدارانه‌ی خود گام‌های بلندی برداشته است.

‌‌
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه