هوآوی یک ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل معرفی می‌کند

۹ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی در جریان مراسم MWC که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، اطلاعاتی در مورد یک گجت پوشیدنی اندرویدی مانند ساعت هوشمند منتشر کرد. در حال حاضر پس از گذشت شش ماه، این شرکت یک آگهی تبلیغاتی برای ساعت هوشمند خود منتشر کرده است.

شرکت هوآوی به‌زودی یک ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل iOS 8.2 و اندروید ۴.۳ یا بالاتر را به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده در این آگهی تبلیغاتی، هوآوی این محصول را در تاریخ ۱۱ شهریور امسال (۲ سپتامبر) در برلین رونمایی خواهد کرد. البته لازم به‌ذکر است که امکان پیش‌سفارش این ساعت از هفته‌ی گذشته در وب‌سایت آمازون فراهم شده است. همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید هوآوی قصد دارد در جریان مراسم IFA 2015 که از ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) در برلین آغاز خواهد شد، گوشی هوشمند میت S را هم به‌طور رسمی معرفی کند.

huawei-smartwatch

براساس اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت آمازون، این محصول در چند مدل متفاوت طراحی و تولید شده است. ارزان‌ترین مدل این ساعت با قیمت ۳۴۹ دلار و بند چرمی عرضه خواهد شد. همچنین گرانقیمت‌ترین مدل از این محصول ۷۹۹ دلار است و ظاهری طلایی و بند استیل طلایی رنگ دارد.

یکی از ویژگی‌های جالب در این ساعت، قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل iOS 8.2 و اندروید ۴.۳ یا بالاتر است. همچنین یکی دیگر از از ویژگی‌های آن سنسور ضربان قلب است.

شرکت هوآوی در این محصول یک صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی AMOLED دایره‌ای با رزولوشن ۴۰۰×۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۸۶ppi استفاده کرده است. صفحه‌نمایش این ساعت از یاقوت کبود ساخته شده و در مقابل خط و خش مقاوم است. همچنین در این محصول ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده است. توان پردازشی این ساعت از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ تامین می‌شود.

smartwatch-huawei-2

منبع:‌ Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه