سامسونگ هم می‌خواهد اسپیکر هوشمند بسازد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسپیکر هوشمند سامسونگ

بازار ساخت اسپیکرهای هوشمند بسیار داغ است. اولین‌بار آمازون بلندگوی هوشمند اکو را با هوش مصنوعی الکسا راهی بازار کرد و پس از آن هم شرکت گوگل، اسپیکر هوشمند Google Home را معرفی و راهی بازار کرد. همین چند وقت پیش هم شرکت هارمن کاردن با استفاده از هوش مصنوعی کورتانا بلندگوی هوشمند معرفی کرد و حتی شرکت HP هم می‌خواهد چنین محصولی با کورتانا راهی بازار کند.

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ هم می‌خواهد در این بازار هیجان‌انگیز حضور پیدا کند. این شرکت به تازگی پتنتی ثبت کرده مربوط به یک دستگاه صوتی می‌شود که به هوش مصنوعی Bixby مجهز شده است. به همین دلیل احتمال می‌ورد که سامسونگ هم به دنبال ساخت یک بلندگوی هوشمند است.

البته از آنجایی که سامسونگ هوش مصنوعی Bixby را در اختیار دارد اصلا جای تعجب نداشت که بخواهد از این هوش مصنوعی روی دستگاه‌‌های مختلف استفاده کند. علاوه بر گوشی می‌شود این هوش مصنوعی را در بسیاری از محصولات دیگر هم قرار داد.  بعید نیست در آینده سامسونگ تمام محصولات هوشمند خودش را با Bixby راهی بازار کند.

اینکه سامسونگ کی بلندگوی هوشمند خودش را معرفی می‌کند هنوز مشخص نیست. اما در چند ماه آینده قطعا خبرهای بیشتری از این دستگاه می‌شنویم.

منبع: SamMobile
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه